به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۹۶۵۱۴

نوراللهی: بازی سختی با تراکتورسازی داریم

گروه ورزشی: هافبک ملی پوش پرسپولیس ضمن اشاره به بازی سخت این تیم با تراکتور اظهارداشت: در یک ماه آینده بازی های بسیار سختی داریم که باید موفق عمل کنیم.
نوراللهی: بازی سختی با تراکتورسازی داریم
احمد نورالهی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس برای دیدار با تراکتور تبریز گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی طی هفته گذشته داشته‌ایم. آقای گل محمدی هم به تیم اضافه شده‌اند و به همراه کادرشان خیلی زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند تا بتوانند به تیم کمک کنند.هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره بازی یکشنبه این تیم اظهار داشت: بازی سختی مقابل تراکتور داریم. همه تمرکزمان روی این دیدار است. امیدوارم بازی خوبی را پشت سر بگذاریم. البته طبیعتاً نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی داریم اما سعی می‌کنیم از همین شروع نیم فصل بهترین نتایج را بگیریم.نورالهی درباره بازی‌های مهم پرسپولیس در آغاز نیم‌فصل دوم گفت: به نظرم بازی‌های خیلی سختی پیش رو داریم. ‌ در لیگ با مدعیان بازی داریم و در آسیا هم باید بازی‌های سختی انجام دهیم که همه این بازی‌ها پشت سر هم و فشرده است و اهمیت این یک ماه را بیشتر می‌کند. نیم‌فصل اول متاسفانه مقابل برخی مدعیان نتیجه نگرفتیم و باید آن بازی‌ها را جبران کنیم.

او ادامه داد: در آسیا هم بازی‌های سختی داریم و مهم است که شروع خوبی داشته باشیم چون با کسب امتیازات لازم می‌توانیم در دور برگشت و در کنار تماشاگران‌مان حریفان را شکست دهیم.هافبک پرسپولیس گفت: برای بازی روز یکشنبه هم از هواداران می‌خواهیم که مثل همیشه کنارمان باشند چون حمایت آنها و انگیزه‌ای که از حضورشان می‌گیریم در هر بازی کمک‌مان می‌کند. امیدوارم ما هم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و آنها با خوشحالی به خانه بروند.نوراللهی درباره برگزاری سه بازی متوالی خارج از خانه در آسیا هم گفت: قطعا سخت است. برای موفقیت در این بازی‌ها به تمرکز بالایی نیاز داریم و امیدوارم از لحاظ روحی و فکری بتوانیم خودمان را آماده این بازی‌ها کنیم.

هافبک پرسپولیس درباره بازگشت میزبانی به تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: هواداران ایرانی همیشه در آسیا زبانزد بوده‌اند و به نظر من بدون آنها لیگ قهرمانان آسیا حس و حال خوبی ندارد. آنها با حضور گرمشان همیشه بازی‌ها را جذاب‌تر کرده‌اند و حتی زمانی که تیم‌های ایرانی ورزشگاه را پر می‌کردند AFC واکنش‌های مثبتی نشان می‌داد و همیشه به حضور باشکوه هواداران ایران اشاره می‌کرد.
مرجع : مهر