به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۱۹۶۶۰۴

محمود کریمی: مجلس آینده میدان مین است!

گروه سیاسی: مداح معروف گفت: مجلس بعد دیگر جای بخور بخور نیست، بی‌خود احساس تکلیف نکنید. مجلس بعد خطرناک است زیرا با افراد متخلف برخورد خواهد شد، بنابراین مانند یک میدان مین است!
محمود کریمی: مجلس آینده میدان مین است!
مجلس یادبود شهدای مقاومت شب گذشته جمعه ۴ بهمن‌ماه در هیأت ریحانهالحسین(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی و مدیحه‌سرایی منصور ارضی، حسین سازور، سعید حدادیان، محمود کریمی و سیدمجید بنی‌فاطمه برگزار شد.
محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) در این مراسم اظهار داشت: زمانی که سانحه هوایی رخ داد، فردی گردن گرفت و گفت ما زدیم اما افراد دیگری به جیب، اقتصاد، زندگی، شخصیت و شعور مردم ضربه زدند اما نمی‌گویند ما زده‌ایم، انتظار هم نداریم گردن بگیرند، چرا یک مرتبه عذرخواهی نمی‌کنید؟ انتظار دارید ما به واسطه این که سایه جنگ را از این کشور برداشتید، به ما ارزاق داده‌اید، از شما تشکر کنیم و شما را بالا ببریم خوب شما را بالا برده‌ایم، شما جلو بنشینید، اما چرا با مردم لج می‌کنید، چرا زمانی که زور شما به بیرونی‌ها نمی‌رسد، داخلی‌ها را می‌زنید؟
وی با بیان اینکه اگر ما پدافند هوایی نداشتیم دشمن ما را لت و پار می‌کرد، تصریح کرد: مشکل ما این است که پدافند سیاسی نداریم که موشک برجام، FATF ، پالرمو و قوانین MPT را می‌خوریم. می‌گویند باید امتیاز دهیم خوب ۳ سال مذاکره کردید، چه نتیجه‌ای داشت؟ زندگی مردم سخت‌تر شده است. کریمی با طرح این سؤال که دفتر مسئولین کجاست؟ گفت: مردم سؤوال کنند دفتر کار این افراد کجاست؟ ما شاه را از سعدآباد بیرون کردیم اما امروز خبرهایی به گوش می‌رسد. آیا می‌دانید گرسنه به چه معنایی است؟ به خدا اگر بفهمید و یا دیده باشید که مردم گرسنه هستند. امام به شاه با تمام جنایاتش فرمود: می‌خواهم تو آقا باشی، اینقدر تو سری خور نباش، زشت است.
این مداح اهل بیت (ع) با بیان اینکه گاهی نزدیک به انتخابات به افرادی قول مسئولیت‌هایی داده می‌شود، گفت: افرادی که می‌خواهند به مجلس بروند، باید بدانند وارد مقتل می‌شوند، یعنی زن و بچه را کمتر باید ببیند، بسیار تلاش کنند و بدوند زیرا نیاز داریم مجلس و دولت جوان باشند البته نه از نظر سن‌وسال بلکه یعنی پرتحرک، بانشاط، جهادی و به فکر مردم باشند.
وی با بیان اینکه من نه چپ هستم و نه راست، نه اصلاح‌طلب هستم و نه اصولگرا بلکه با مردم هستم گفت: این حزب بازی‌ها را جمع کنید که مردم را آواره کرده‌اید. آنانی که اصلاح طلب هستند همه را از ته زدند، یعنی اصل و فرع را زده‌اند. آنانی هم که اصولگرا هستند، معتقدند، هر چه ما می‌گوییم درست است، در حالی که امام خمینی (ره) فرمود حزب فقط حزب الله است یعنی حزب مستضعفین مدنظر ماست اما کاری کردیم که حزب‌اللهی یعنی آدم بد. کریمی با بیان اینکه همه مسئولیم و تمام افراد چه در خط و چه بیرون از آن، مردم یک مملکت هستیم گفت: دشمن کاری به با ریش یا بی ریش، با حجاب یا بی حجاب ندارد، همه را نشانه گرفته است یک روز به بهانه تروریست، ما را می‌زند و روزی نیز به بهانه دیگر، پس چرا فریب می‌خوریم؟ افرادی که به مجلس می‌روند باید بدانند اگر در مجلس بخور بخور و بازی سر مردم راه بیندازند، حیثیت‌شان را خواهیم برد. اگر این بار سندی دست مردم برسد که مجلسی‌ها بخور بخور داشته‌اند، بسیار بد می‌شود. این مجلس خطرناک است و مانند قبل نیست زیرا با افراد خاطی برخورد خواهد شد. بنابراین مانند یک میدان مین است لذا افراد بی‌خودی احساس تکلیف نکنند. خدمت کجاست؟ آخر خدمت حاج قاسم شدن و خون دل است. وی با بیان اینکه مسئولین بدانند آنها را دوست داریم تصریح کرد: اینقدر با مردم بازی نکنید، آمریکا خیر شما را نمی‌خواهد اما همه ما مردم خیر و عزت شما را می‌خواهیم. در خاطر دارید زمانی که یک گام از برجام عقب نشینی کردید، مردم و حتی حاج قاسم سلیمانی هم از شما تشکر کرد، بدانید ما به دنبال ایجاد اختلاف نیستیم بلکه می‌خواهیم کمکی به این مردم شود.
  •