به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۱۹۶۶۱۳
گل‌محمدی:

اگر پول نداریم، بازیکن خارجی هم نگیریم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تقویت پرسپولیس با حضور بازیکن خارجی خوب است اما اگر مشکلات مالی ادامه داشته باشد و پول نداشته باشیم، بهتر است از جذب استوکس خودداری کنیم.
اگر پول نداریم، بازیکن خارجی هم نگیریم
«یحیی گل‌محمدی» در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: با تیم خوب تراکتور بازی داریم که در چهار بازی آخر خود به پیروزی رسیده و نمایش‌های قابل قبولی را به اجرا گذاشته و مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.وی افزود:هنوز از نظر هماهنگی کار داریم و این به مروز زمان و انجام مسابقات رسمی میان بازیکنان برطرف خواهد شد و نگرانی از بابت آن وجود ندارد.
گل‌محمدی خاطرنشان کرد: هدف پرسپولیس در این مسابقه کسب پیروزی است و می‌خواهیم سه امتیاز را به دست آوریم تا دل هواداران شاد شود. از آنها دعوت می‌کنم با حضور در ورزشگاه پشتیبان تیم محبوب خود باشند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: دوست ندارم درباره نکات منفی حرف بزنم اما بازیکنان مشکلاتی دارند. در این ۱۰ روز اخیر فقط وعده شنیدند و ناراحت هستند و انصاری‌فر تلاش می‌کند اما اعضا ی هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس باید بیشتر تلاش کنند چرا که پرسپولیس تیم معمولی نیست. هرچه دیرتر مشکلات مالی شود تبعات منفی برای تیم به همراه خواهد داشت.وی تاکید کرد: در ۵۶ روز باید ۱۱ مسابقه برگزار کنیم.  مسابقات فشرده و دشواری برای پرسپولیس پیش بینی شده و باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا تیم را در بهترین شرایط نگه داریم. بازیکنان پرسپولیس برای کسب چهارمین قهرمانی پیاپی انگیزه زیادی دارند و این یک درس بزرگ برای من بود که شاگردانم دنبال جام‌های بیشتری هستند.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر اعلام کرد: هر مربی تفکرات خاص خودش را دارد و من دوست دارم تیمم روی زمین و با سرعت بالا فوتبال بازی کند و این اهداف تاکتیکی نیاز به زمان و کیفیت مناسب زمین دارد.وی درباره سرنوشت لژیونر شدن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان نیز گفت: با بیرانوند جلسه‌ای خواهم داشت و در این جلسه خیلی مسائل مشخص خواهد شد.سرمربی پرسپولیس افزود: پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارد و من می‌دانستم مشکلات مالی وجود دارد اما فکر نمی‌کردم این‌قدر عمیق باشد. چند وقت دیگر رای برانکو صادر خواهد شد و این بر مشکلات مالی پرسپولیس خواهد افزود.دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر روز یکشنبه ۶ بهمن ۹۸ ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.