به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۷
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۱۹۶۶۳

شعارپرسپولیسی‌هاعلیه مجیدی وقلعه‌نویی!

گروه ورزشي: تماشاگر‌های پرسپولیس در طول بازی برابر الوند همدان چندین بار علیه فرهاد مجیدی شعار داده و نسبت به خداحافظی این بازیکن واکنش نشان دادند.
شعارپرسپولیسی‌هاعلیه مجیدی وقلعه‌نویی!
دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوند همدان در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان تهران به پایان رسید که هواداران پرسپولیس در این بازی استقلالی‌ها به ویژه فرهاد مجیدی را از شعارهای خود بی‌نصیب نگذاشتند! هواداران پرسپولیس با شعار "خداحافظ اسطوره دوپینگی!" نسبت به خداحافظی مجیدی از فوتبال واکنش‌های نشان دادند که بدور از شخصیت واقعی تماشاگران واقعی فوتبال بود. آنها همچنین علی دایی را چندین بار تشویق کردند و در خلال این تشویق علیه امیر قلعه‌نویی هم شعارهایی دادند.

کریم باقری که در دو بازی گذشته به علت محرومیت دایی در کنار زمین با بازیکنان پرسپولیس صحبت می‌کرد، در این بازی در کنار غلامپور و فروزانی روی نیمکت این تیم نشسته بود. مجتبی محرمی، محمد پنجعلی به همراه امید نمازی و مارکار آقاجانیان در جایگاه ویژه حضور داشتند و بازی را از نزدیک می‌دیدند. مرتضی عزیزمحمدی مهاجم الوند پس از تعویضش به شدت از سرمربی خود انتقاد کرد. این در حالی بود که رضا طلایی‌منش با حکم کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیمش محروم است و در این بازی از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد. او در طول بازی مدام در حال صحبت با دستیارانش از طریق تلفن همراه بود.
مرجع : ايسنا

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۳۵
متأسف برای این به اصطلاح تماشاچی ها. البته بعضی روزنامه های زرد هم بی تقصیر نیستند. رجوع کنید به تیتر فردای خداحافظی مجیدی روزنامه پیروزی.... (160144)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۵۵
شمر هم مثل پرسپولیسی ها قرمز بود
چقدر فراموشکار شدیم (160162)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۲۹
چقدر مقایسه بچه گانه ای بود واقعا . از بهار ممنونم که این پیام را تایید کزرد تا ببینیم واقعا با کیا شدیم 75 میلیون (160268)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۲:۵۵
پرسپولیسی افراطی (160163)
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۰۱
دمشون گرم...
خداحافظ اسطوره دوپینگی.... (160173)
مختار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ۲۳:۲۹
من متاسفم برای پرسپولیسی ها.
ما استقلالی ها همیشه به اسطوره های آنان احترام می گذاریم.حتی جواد نکونام تصویر مهدوی کیا را روی پیراهنش انداخت .تا کم کاری مسئولان پرسپولیس را جبرن کند.اما آنها با بی مهری به ستاره ما بد و بیراه می گویند. (160197)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۳۵
تورو خدا دیگه این رو نگو که اتفاقا کاملا بر عکسه اینه . یادم میاد تشییع جنازه مرحوم ناصر حجازی بود که پرسپولیسی ها با حضور گسترده خودشون سنگ تمام گداشتند و اون زمان خیلی از استقلالی ها میگفتند دم پرسپوبیسی ها گرم و به قلعه نوعی که ظاهرا اون موقع رابطه خوبی با استقلال نداشت تیکه می انداختند . بعد از اون هم زمانی که پرسپولیسی ها در سیا از استقلال حمایت می کردند استقلالی ها مثل همیشه کری میخواندند . هیچوقت یادم نمیره روزی رو که با پرچم چسبیده به هم قرمز و ابی در دیدار جام باشگاههای آسیا با چند نفر پرسپولیسی به میان جایگاه استقلال رفتیم و گفتیم استقلال امروز آبروی فوتبال ایران است و ما حمایتش می کنیم که با پذیرایی گرم !! اونها مواجه شدیم و کلی فحش و شعار شنیدیم . مختار خان اگه مرامی بوده هرگز از طرف استقلالی ها نبوده (160273)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۳۷
چطور هوادارای استقلال بر علیه دایی که اسطوره و مرد شماره یک فوتبال ایران در دنیاست شعار میدن . و همینطور بر علیه کریمی شعار میدن . کریمی و دایی خیلی بزرگ تر از مجیدی و قلعه نوعی هستند (160274)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۷:۲۸
جواد نکونام بازیکنه و تو تیم ملی همبازی مهدی بوده هوادار که نیست
هوادارهای استقلال هم به کریمی و دایی و .... هر چی دلشون خواسته گفتن و می گن (160324)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۰:۰۱
واقعا خدا حافظی مجیدی تف سربالا بود. (160222)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۵۸
فتل جان همه ميدونن مجيدي عشق بازي داره اما به خاطر ... خداحافظي كرد. (160283)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۲۰
برام یک سوال پیش اومده
اگر اسطوره های ما دایی، مجیدی،کریمی ووو باشند که برای هر دقیقه توپ بازی (که انصافا کار راحتی هم نیست) کلی پول گرفتن و دارن بهترین زندگی رو میکنند و هیچ منتی هم سر ما ندارن چون پولش رو گرفتن پس این همه دانشمند و محقق و شهید که ایران رو از عصر هخامنشیان تا به حال ایران نگه داشتند چی هستند
اسطوره های ما نمیشه بو علی، فارابی، حسابی، نادر شاه ووو باشند؟ (160294)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۲:۳۳
کار خیلی زشتی بود .من خودم پرسپولیسی هستم وبه این کار تماشاگرنما ها اعتراض دارم (160298)