به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۱۹۶۶۷۲

قول فرمانده‌کل سپاه به سیل‌زدگان استان‌هرمزگان

قول فرمانده‌کل سپاه به سیل‌زدگان استان‌هرمزگان
گروه جامعه: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز خانه‌های سیل زدگان بسیج می‌شود، گفت: تا آخر پای مردم سیل‌زده ایستاده‌ایم و تا بهبود شرایط این مناطق اینجا را ترک نمی‌کنیم.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه ظهر امروز(پنجم بهمن ماه) در جریان ادامه بازدید از مناطق سیل‌زده شرق هرمزگان در شهرستان بشاگرد، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اینکه سیل، سیل عظیمی بوده و داخل خانه‌ها وارد شده و خانه‌ها پر از گل و لای است؛ مردم تقریبا از خانه‌هایشان کوچ کرده و داخل چادرها زندگی می‌کنند. وی افزود: با بارش‌های مجدد چادرها خیس می‌شوند؛ شب‌ها سرد است و خانواده‌ها دچار اضطراب و نگرانی هستند و شرایط بالفعل مناسب نیست و نیاز به کمک‌های اضطراری و فوری برای اسکان موقت وجود دارد.
 
فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: در عین حال بایستی شرایط را برای یک زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و فعلا به فضل الهی امدادرسانی جریان دارد و همه دستگاه‌ها بسیج شده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. سرلشکر سلامی عنوان کرد: نیروی دریایی سپاه، پایگاه دریایی جاسک، سپاه امام سجاد(ع)، گروه‌های جهادی ، ارتش و سایر نهادها در حال خدمت‌رسانی هستند اما به نظر می‌رسد که باید یک کار خیلی سریعی انجام شود و بعضی روستاها جا به جا و در نقطه جدیدی ساکن شوند.

وی تصریح کرد: ان‌شاالله به سرعت دولت محترم اعتباراتی را که باید تخصیص دهد برای ساخت خانه‌های جدید را تخصیص دهد و دستگاه‌های مختلف که ذی‌نفع هستند، مشارکت کنند و ما هم به عنوان سپاه همه امکانات مان را برای مشارکت در ساختن خانه‌های جدید یا ترمیم و مرمت خانه‌های آسیب دیده و تجهیز خانه‌هایی که اسباب و اثاثیه‌شان دچار آسیب شده بسیج می‌کنیم. فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ما تا آخر پای این مردم ایستاده‌ایم و اینجا را ترک نمی‌کنیم تا شرایط به ماقبل و بهتر از قبل برگردد و این مهم نیازمند عزم جدی همه دستگاه‌ها است.
برچسب ها: فرمانده کل سپاه