به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۰ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۱۹۶۶۹

لرستان​،بهترین​برگزارکننده کشتی​پهلوانی

گروه ورزشي: ئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی کشور از لرستان به عنوان بهترین برگزار کننده مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی یاد کرد.
لرستان​،بهترین​برگزارکننده کشتی​پهلوانی
  محمدرضا طالقانی در مورد میزبانی لرستان در مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی اظهار داشت: این استان بهترین برگزار کننده و میزبان مسابقات جام جهانی کشتی پهلوانی بوده است. وی با بیان اینکه استان لرستان از استانهای کشتی خیز کشور محسوب می شود، افزود: این استان ظرفیت برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی را دارد. طالقانی با بیان اینکه لرستانیها مردمی کشتی دوست هستند، افزود: میزبانی مردم لرستان طی این دور روز به گونه ای بود که هر مهمانی به فرهنگ غنی مردم این استان اذعان خواهد کرد.

رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و پهلوانی کشور همچنین در ادامه سخنان خود از برنامه های این فدراسیون برای توسعه کشتی پهلوانی خبر داد و بیان داشت: برنامه ریزی شده است که هر دو ماه یکبار مسابقات و تورنمنت بین المللی کشتی پهلوانی و ورزشهای زورخانه ای در استانهای مختلف کشور برگزار شود. طالقانی افزود: با این تفاسیر پیش بینی می شود تا پایان سالجاری این تورنمنت در شهرهای سنندج، تبریز و اسلام آباد غرب برگزار شود.
مرجع : مهر

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۰۱:۵۳
میزبانی لرها بنظرم خوب بود حیف که اول نشدن (160280)