به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۹۶۷۹۷

شیخ‌لاری: با در و پنجره بسته به لیگ برگشتیم

شیخ‌لاری: با در و پنجره بسته به لیگ برگشتیم
گروه ورزشی: احد شیخ‌لاری، از موفقیت ماشین‌سازی مقابل سپاهان و مسائل داخلی تیم تحت هدایت خود به صحبت پرداخت که می‌خوانید:

هر چه از دست‌مان برمی‌آمد انجام دادیم
تیم ما مقابل سپاهان بسیار خوب و منطقی بازی کرد. هر چه از دست‌مان برمی‌آمد در زمین پیاده کردیم. به بازیکنانم بابت تلاشی که داشتند، تبریک می‌گویم و از آنها می‌خواهم با همین شرایط ادامه بدهند. در کنار کار تاکتیکی باید روی عملکرد انفرادی بازیکنان هم فعالیت بیشتری داشته باشیم.

ماشین‌سازی با سپاهان متفاوت است
تیم ما کاملا با سپاهان تفاوت داشت. آنها از هر لحاظ شرایط بهتری نسبت به ما داشتند، ولی با روحیه جنگندگی و انگیزه‌ای که بین بازیکنان دیدیم، شرایط را تغییر دادیم. بازیکنان ما، بیشتر از توانی که داشتند در زمین دویدند و مسائل تاکتیکی که در طول هفته کار کرده بودیم را در زمین اجرا کردند.

ضعف‌ها را از بین می‌بریم
در طول بازی با سپاهان، ضعف‌ها و اشتباهاتی هم در کارمان دیده شد که باید آن را از بین ببریم. باید کارمان را هر روز ارتقا بدهیم تا در طول فصل، مشکلات کمتری داشته باشیم. سپاهان تیم پرمهره و قدرتمندی بود و دیدید که هر تعویضی که توسط کادرفنی این تیم انجام می‌شد، یک بازیکن سرشناس به زمین می‌رفت. برای تیمی مثل سپاهان، تفاوتی بین بازیکنان ترکیب اصلی و نیمکت‌نشین وجود ندارد درست برعکس تیم ما که با کمبود مهره مواجه هستیم.

با در و پنجره بسته به لیگ برگشتیم
شاید این سوال پیش بیاید که چرا ماشین‌سازی نتوانست بازیکنان بیشتری جذب کند، اما باید بگویم ما از نقل و انتقالات محروم بودیم و با در و پنجره بسته به لیگ برگشتیم. این شرایط، همه اعضای تیم را ناراحت می‌کند، اما خوشبختانه با همین بضاعتی که داشتیم، عملکرد خوبی نشان دادیم و این روند ادامه پیدا می‌کند. ما در طول فصل نقل و انتقالات نتوانستیم کار خاصی انجام بدهیم، اما سایر تیم‌ها از جمله سپاهان موفق شدند تیم خود را تقویت کنند با این حال مقابل آنها هم برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.

به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم
سپاهان به یک تیم قدرتمند تبدیل شده و از لحاظ کمی و کیفی، یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر به شمار می‌رود. باید به خاطر حضور چنین تیمی در لیگ، به امیر قلعه‌نویی تبریک بگویم. اینکه ما توانستیم سپاهان را متوقف کنیم، نشان از عملکرد درخشان ماشین‌سازی دارد.

بازیکنانم مرا امیدوار کردند
جوان بودن تیم ما یکسری فاکتور‌های خوب مثل حرف‌گوش‌کن بودن بازیکنان و انگیزه‌های فردی را در دل خود دارد. بچه‌های ما با توجه به انگیزه‌هایی که دارند، به من بابت آینده امیدواری می‌دهند. تاکیدم این است که هر روز باید نسبت به گذشته، بهتر باشیم و عملکرد خوبی را نشان بدهیم.این تیم، جای پیشرفت دارد هر چند بازیکنانم باتجربه نیستند، ولی خیلی خوب لیگ را شروع کردند.

به آنها گفتم باید تشنه باشید
عملکرد خوبی که مقابل سپاهان داشتیم باعث شد شخصیت تازه‌ای برای ماشین‌سازی ساخته شود، اما بازیکنانم از این موفقیت قانع نمی‌شوند و راه‌شان را ادامه می‌دهند. به شاگردانم گفتم نباید بابت تساوی برابر سپاهان مغرور شویم. هر روز باید بیشتر از گذشته تشنه باشیم. وقتی می‌توانیم سپاهان را متوقف کنیم، توانایی کسب موفقیت‌های بیشتری را هم داریم.

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست
واقعیت این است که فوتبال داخل زمین انجام می‌شود. از یک سو باید خوب و زیبا بازی کنیم و از طرف دیگر دنبال نتیجه باشیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما من به هوادارانی که در سرمای تبریز راهی ورزشگاه می‌شوند و از ما حمایت می‌کنند، نوید روز‌های بهتر را می‌دهم و امیدوارم بتوانیم روز‌های بهتری در آینده بسازیم. کاری می‌کنیم که هواداران ماشین‌سازی برای ادامه حمایت از بازیکنان جوان ما، صاحب انگیزه شوند.
مرجع : میزان