به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۱۹۶۸۰۴
امینی:

افزایش حقوق‌ها با نرخ تورم متناسب باشد

گروه اقتصادی: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارکنان دولت برای سال آینده ۲۵ درصد از نرخ تورم کمتر است تاکید کرد که این افزایش حقوق‌ها باید مطابق با نرخ تورم باشد.
افزایش حقوق‌ها با نرخ تورم متناسب باشد
سلام امینی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت:  آقای وزیر ضعیف‌ترین طبقه فرهنگیان، خدمتگذاران و سریداران هستند که در اجرای قانون رتبه بندی نادیده گرفته شدند. این خدمتگذاران هر روز پیش از مدیران و دبیران درب مدرسه را باز می‌کند و آخرین نفر هم از مدرسه خارج می‌شوند لازم است حقوق این عزیزان نیز مورد نظر قرار گیرد.وی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: نرخ تورم در مرز ۴۰ درصد است و براساس قانون افزایش حقوق کارکنان دولت و سایر دستگاه‌ها باید این افزایش مطابق نرخ تورم باشد، اما آن چه در لایحه بودجه در نظر گرفته شده ۱۵ درصد است که ۲۵ درصد از نرخ تورم پایین‌تر است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نحوه اجرای این موضوع نیز سال گذشته مشکلاتی به همراه داشت؛ آنهای که زیر سه میلیون تومان حقوق می‌گرفتند تا ۴۰۰ هزار تومان و آنهایی که ۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گرفتند ممکن بود تا دو میلیون تومان شاهد افزایش حقوق باشند. امیدواریم این موضوع نیز مورد توجه باشد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: افزایش حقوق‌ها