به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۶ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۱۹۶۸۴۲

خرید پنل اس ام اس چگونه در پیشبرد اهداف تبلیغاتی موثر است؟

گروه کسب و کار: این روزها اگر صندوق ورودی پیامک هر تلفن همراهی را باز کنید، با تعداد زیادی اس ام اس تبلیغاتی مواجه می‌شوید.
خرید پنل اس ام اس چگونه در پیشبرد اهداف تبلیغاتی موثر است؟
رواج استفاده از پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی باعث شده تا روزانه تعداد زیادی از کسب و کارها از این روش برای تبلیغات خود استفاده کنند. همین موضوع سبب شد تا امروز مزیت‌های ارسال پیامک تبلیغاتی و به طور کلی استفاده از سامانه پیامکی را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم که پنل پیامک در واقعیت چه تأثیری روی کسب و کار می‌گذارد.

سامانه پیامکی چه مزیت‌هایی دارد؟
بدیهی است که در میان روش‌های مختلف تبلیغاتی، ارسال پیامک تبلیغاتی توسط پنل اس ام اس یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش‌ها به حساب می‌آید، این ارزانی زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند، که تعداد مخاطبانی که اس ام اس تبلیغاتی به آنها ارسال می‌گردد را در مقیاس هزینه ی آن در نظر بگیریم. پس درواقع اولین و شاید مهمترین ویژگی سامانه پیامکی ایجاد شرایطی است که طی آن کاربر می‌تواند محتوای تبلیغاتی خود را با کمترین هزینه به بیشترین تعداد مخاطب ارسال کند.
گزینه ی بعدی که می‌توان به عنوان مزیت پیامک تبلیغاتی نام برد سهولت استفاده و در دسترس بودن آن است. کاربر پنل پیامک می‌تواند در زمان نیاز به تبلیغات به اندازه و میزان بودجه ای که در آن لحظه برای تبلیغات خود در نظر گرفته اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی کند. همچنین با توجه به متنوع بودن ارسال‌های سامانه، کاربر می‌تواند از هرکدام از انواع روش‌های‌های ارسال پیامک موجود در پنل اس ام اس را مطابق برنامه ریزی خود استفاده کند.

راهکارهای استفاده از پنل پیامکی
ارسال پیامک تبلیغاتی فقط به نوشتن محتوا و زدن دکمه ی ارسال خلاصه نمی شود. به همین دلیل سامانه‌های پیامکی انواع مختلفی از ارسال‌ها را برای کاربرانش در نظر گرفته تا بتوانند بازخورد بهتری داشته باشند و در نتیجه مشتریان بیشتری را از طریق اس ام اس تبلیغاتی جذب کنند. در ادامه به بررسی راهکارهای سامانه‌های پیامکی برای افزایش بازخورد تبلیغات خواهیم پرداخت.

ارسال پیامک انبوه
همانطور که از نام آن پیدا است ارسال پیامک انبوه، درواقع یکی از قابلیت‌های پنل پیامک است که کاربر می‌تواند با استفاده از آن محتوای تبلیغاتی خود را به تعداد زیادی از مخاطبان ارسال کند. در این روش کاربر با مخاطب قراردادن تعداد زیادی از شماره‌ها، طیف بزرگی از مردم را هدف قرار می‌دهد. به همین دلیل یکی از راه‌های برندسازی و معرفی برند، ارسال پیامک انبوه است، چرا که در قدم اول باعث می‌شود تا نام برند شما به گوش تعداد زیادی از مخاطبان برسد.

ارسال پیامک منطقه ای
سامانه پیام کوتاه امکانی را برای کاربران خود در نظر گرفته است که با استفاده از آن می‌توانند پیامک تبلیغاتی خود را به منطقه ای خاص ارسال کنند. این ارسال پیامک منطقه ای می‌تواند به تفکیک شهر و استان، کد پستی و یا پیش شماره در خطوط همراه اول و همچنین ارسال BTS ایرانسل باشد. درواقع این امکان به منظور افزایش قدرت هدف گیری و نشانه گیری دقیق تر مخاطبان برای کاربران سامانه پیامکی فراهم گردیده است.

ارسال بر اساس سن و جنسیت
یکی دیگر از امکاناتی که در پنل اس ام اس برای کاربران در راستای هدف گیری دقیق تر مخاطبان در نظر گرفته شده، امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای مخاطبان با تفکیک بر اساس سن و جنسیت می‌باشد. همانطور که می‌دانید سن و جنسیت مشتریان بسیاری از کسب و کارها محدود است و این امکان برای آنها دو مزیت به همراه دارد. اول این که با اجتناب از ارسال پیامک اضافی به شماره‌هایی که مخاطب تبلیغات آنها نیستند باعث کاهش هزینه و صرفه جویی می‌شود و دوم اینکه در پی آن از ایجاد مزاحمت از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی برای عموم جلوگیری می‌کند.

نظرسنجی و مسابقه پیامکی
نظرسنجی پیامکی و برگزار کردن مسابقه پیامکی یکی از کاربردی ترین امکانات پنل اس ام اس است که کاربر توسط آن می‌تواند میزان بازخورد تبلیغات خود را محک بزند. به این معنی که کاربر با توجه به میزان پاسخ‌هایی که از نظرسنجی پیامکی خود دریافت می‌کند می‌تواند میزان رضایت مشتریان را بسنجد و از پیشنهادات آنها آگاه شود. همچنین برگزار کردن مسابقه پیامکی و تعیین جوایز با ارزش می‌تواند رابطه ی مشتریان کاربر و برند مورد تبلیغات او را بیشتر کند.
پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با راهکارهای پیامکی به پنل اس ام اس راستین اس ام اس مراجعه کرده و به صورت رایگان در سامانه ثبت نام نمایید تا در اسرع وقت کارشناسان سامانه با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را خدمتتان عرض نمایند.