به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۱۹۶۹۶۸

معرفی شرکت خدمات حفاظتی اشل عرضه کننده انواع تجهیزات درب اتوماتیک

گره کسب و کار: شرکت خدمات حفاظتی اشل با بیش از دو دهه تجربه درخشان در ارائه انواع تجهیزات دربهای اتوماتیک و دوربین‌های مدار بسته خدمات متنوع و با کیفیت جهانی را به مشتریان خود عرضه می‌نماید. انواع دربهای سکشنال صنعتی، دربهای اتوماتیک و درب اتوماتیک بیمارستانی بخشی از محصولات پرکاربرد شرکت اشل محسوب می‌شوند. در ادامه به بررسی و معرفی شرکت اشل می‌پردازیم.
انواع درب اتوماتیک در شرکت خدمات حفاظتی اشل
یکی از انواع محصولات پر کاربرد و متنوع شرکت اشل انواع درب اتوماتیک است. دربهای اتوماتیک با مزیت‌های فراوان و کارکرد ساده موجب سهولت در امور گردیده و در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. دربهای اتوماتیک از طیف وسیعی برخوردار هستند، بطوریکه با ایجاد تغییرات متناسب با هر مکانی، موارد استفاده خاص پیدا نموده اند. انواع دربهای اتوماتیک شامل دربهای اتوماتیک کرکره ای، دربهای اتوماتیک شیشه ای، دربهای اتوماتیک سکشنال و دربهای اتوماتیک پارکینگی به تناسب مکان مورد استفاده و ویژگی‌های مورد نیاز از طراحی و ساخت متفاوتی برخوردارند. امروزه انواع دربهای اتوماتیک را در مکانهای عمومی مانند هتل‌ها، بیمارستانها، سازمانها، بانکها، ادارات، شرکتها، مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری، منازل و غیره مشاهده می‌گردد.

انواع دربهای اتوماتیک متناسب با نوع کاربری و مکان مورد استفاده تولید و طراحی گردیده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. سهولت استفاده و مزیتهای فراوان دربهای اتوماتیک منجر به کاربرد زیاد آنها در مکانهای مختلف شده است. صرفه جویی در مصرف انرژی، جلوگیری از انتقال بیماریها، سهولت در تردد و زیبایی ظاهری برخی از مزیت‌های این نوع دربها خواهند بود. شرکت اشل با مجموعه ای از برترین و معتبرترین برندهای اروپایی و آسیایی همکاری داشته و انواع دربهای اتوماتیک با کیفیت و طراحی فوق العاده را عرضه می‌نماید. کلیه مراحل نصب و راه اندازی دربها توسط تیم متخصص مهندسی فروش و واحدهای نصب و اجرا صورت گرفته و انواع مشاوره‌های تخصصی فنی بصورت رایگان صورت می‌پذیرد. کلیه محصولات شرکت حفاظتی اشل از جمله انواع درب اتوماتیک دارای قرارداد نگهداری و تعمیرات بوده و تحت پشتیبانی کامل تیم خدمات پس از فروش شرکت اشل قرار دارند. شرکت اشل علاوه بر دربهای اتوماتیک، انواع راهبند میله ای و ستونی، داک شلتر و داک لولر و گیت کنترل تردد را از بهترین برندهای معتبر بین المللی عرضه می‌نماید. محصولات دربهای اتوماتیک اشل از تنوع بالایی برخوردار بوده و با گارانتی معتبر عرضه می‌شوند.


درب اتوماتیک شیشه ای کرو اشل
 
درب سکشنال صنعتی مناسب برای فضاهای صنعتی
درب صنعتی اتوماتیک سکشنال یکی از انواع دربهای اتوماتیک پرکاربرد در کارخانجات، مراکز صنعتی، سردخانه‌ها و انبارها است. با توجه به طراحی مناسب درب اتوماتیک سکشنال می‌توان آنها را در فضاهایی که با محدودیت مواجه هستند مورد استفاده قرار داد. معمولا این نوع دربها به سمت بالا باز و بسته شده و به اصطلاح دربهای سکشنال صنعتی زیر سقفی نامیده می‌شوند. دربهای سکشنال با حداقل ۲۵ سانتی متر ارتفاع از سقف قابل نصب بوده و به کمک فنرها و ریل‌های تعبیه شده در زیر سقف جمع می‌شوند. بدین ترتیب کمترین فضای لازم را نیاز داشته و مناسب محیط‌های صنعتی است. دربهای سکشنال با توجه به کاربری آنها معمولا در ابعاد بزرگ ساخته می‌شوند، بنابراین در برخی موارد امکان تعبیه درب کوچک برای تردد افراد و یا حتی پنجره در میان آن وجود دارد. از طرفی با توجه به ماهیت نصب و کاربری آنها امکان استفاده در فضاهای کم ارتفاع و محدود نیز وجود خواهد داشت.

دربهای سکشنال صنعتی زیبایی خاصی داشته و امنیت بالایی دارند. همچنین امکان نصب حسگر کنترل سرعت، قابلیت نصب سیستم برخورد با مانع و سیستم خلاصی با دست را دارند. تیغه‌های بکار رفته در دربهای سکشنال صنعتی از فولاد ضد زنگ بوده و مقاومت بالایی دارند. از طرفی بدلیل خاصیت ضد زنگ تیغه‌ها، امکان نفوذ رطوبت و پوسیدگی در آنها بسیار کم است. شرکت خدمات حفاظتی اشل انواع درب سکشنال صنعتی را با کیفیت فوق العاده عرضه می‌نماید. کلیه محصولات دارای گارانتی یکساله و ده سال خدمات پس از فروش هستند که تضمین کننده کیفیت و عملکرد مطلوب محصولات است. انواع دربهای سکشنال صنعتی در کارخانجات، انبارها و مراکز صنعتی برای بخشهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت اشل با همکاری برندهای معتبر بین المللی، انواع دربهای سکشنال صنعتی را طبق استانداردهای جهانی و با کیفیت مطلوب عرضه می‌نماید. جهت اطلاع از انواع مدلهای موجود به وب سایت شرکت اشل مراجعه نموده و یا با ککارشناسان و متخصصین مهندسی فروش تماس حاصل نمائید.

 
دربهای سکشنال صنعتی
 
درب اتوماتیک بیمارستانی راه حل مناسب برای مراکز درمانی
یکی از کاربردهای دربهای اتوماتیک در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی است. ماهیت طراحی و ساخت درب اتوماتیک بیمارستانی بگونه ای است که موجب صرفه جویی در زمان شده و برای مواقع اضطراری نیازی به باز و بسته کردن آن بطور دستی نباشد. از طرفی دربهای اتوماتیک بیمارستانی منجر به کنترل عفونتها، بیماریها و میکروبها در بخشهای مختلف بیمارستان می‌شوند. این نوع دربها با کارکرد اتوماتیک خود و عدم نیاز به تماس با دست، میزان انتقال آلودگی‌ها را به حداقل می‌رسانند. دربهای اتوماتیک بیمارستانی به انواع مختلف تلسکوپی، لولایی، کشویی، تاشو و آکاردئونی تقسیم بندی می‌شوند. انواع مختلف دربهای اتوماتیک بیمارستانی در بخشهای مختلف بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بخشهای ICU، CCU، اورژانس، اداری، اتاق عمل، آزمایشگاه و غیره به تناسب نوع کاربردی خود از یک نوع درب استفاده می‌نمایند. دربهای اتوماتیک بیمارستانی با ضریب نفوذهای مختلف و مواد مختلف بکار رفته در آن جهت قسمتهای مختلف یک بیمارستان بکار می‌روند.

شرکت اشل در راستای ارائه خدمات با کیفیت و طبق استانداردهای جهانی به کادر درمانی کشور، انواع دربهای اتوماتیک بیمارستانی را در ابعاد و مدل‌های مختلف عرضه می‌نماید. تیم متخصصین اشل با بازدید و بررسی محل، نسبت به ارائه خدمات مشاوره جهت انتخاب بهترین مدل دربهای اتوماتیک نموده و کلیه خدمات نصب و آماده سازی آنها توسط واحدهای مربوطه صورت می‌پذیرد. کیفیت مطلوب، کارایی فوق العاده و کارکرد طولانی مدت از جمله خصوصیات دربهای اتوماتیک بیمارستانی اشل است.


درب اتوماتیک بیمارستانی اشل