به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۱۹۶۹۸۰

شروزبری استحقاق تساوی مقابل لیورپول را داشت

گروه ورزشی: سرمربی لیورپول بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل حریف گمنامی به نام شروزبری گفت این تیم دست‌کم استحقاق کسب نتیجه تساوی در مقابل لیورپول را داشته است.
شروزبری استحقاق تساوی مقابل لیورپول را داشت
لیورپول دیروز در جام حذفی انگلیس به مصاف یک تیم گمنام به نام شروزبری رفت که در لیگ یک انگلیس از لیگهای دسته‌های پایین این کشور حضور دارد. دیدار این دو تیم که در آنفیلد و در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس برگزار می‌شد ابتدا با پیش افتادن 2-0 لیورپولی‌ها ادامه پیدا کرد ولی شروزبری موفق شد این اختلاف را جبران کرده و در نهایت با قهرمان جهان به تساوی 2-2 دست پیدا کند.یورگن کلوپ در پایان بازی با اینکه شروزبری توانسته بود یکی از بزرگترین شوکهای فصل جاری جام حذفی انگلیس را ثبت کند گفت نمی‌تواند از نتیجه بازی انتقاد کند چرا که شروزبری استحقاق این را داشته که از این بازی دست‌کم یک تساوی بدست بیاورد.کلوپ در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما امروز در مقابل حریف بارها از آنها دعوت کردیم که برایمان دردسر درست کنند و نتیجه‌ای که بدست آمد نتیجه کار خودمان بود و در این شرایط پیروزی در بازی واقعا دشوار می‌شود".
 
سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" بعید می‌دانم الان وقت کافی داشته باشیم که بخواهم همه اشتباهات و خطاهایی که امروز داشتیم را یک به یک بررسی کنم. ما یک گل واقعا فوق‌العاده زدیم که البته تنها درخشش فوتبالی بازی نبود ولی یک لحظه ناب فوتبالی بود. به جز آن گل، آدریان امروز سرش واقعا شلوغ بود و نمایش درخشانی داشت. آنها هر وقت ما توپ را از دست دادیم ضدحمله زدند".کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت:" با شروع نیمه دوم ما گل دوم را زدیم تا نتیجه 2-0 شود البته آنها گل دوم را به ما هدیه دادند. ولی اصلا به نظر نمی‌رسید که ما 2-0 جلو هستیم بلکه به نظر می‌رسید 2-1 عقب هستیم. من به شروزبری تبریک می‌گویم. آنها واقعا استحقاقش را داشتند. این نتیجه حداقل نتیجه‌ای بود که امروز استحقاقش را داشتند".