به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۰۰:۲۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۱۹۷۰۲

نگذاريدخودرو​بااستاندارد 40سال​قبل​تولیدشود

گروه جامعه:​ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تاکید کرد: وزیر صنایع همانقدری که به فکر افزایش قیمت خودروهاست، به فکر افزایش کیفیت و ایمنی خودروهای تولیدی هم باشد.
نگذاريدخودرو​بااستاندارد 40سال​قبل​تولیدشود
  سردار دکتر اسکندر مومنی روز شنبه در نشستی اظهار داشت: وزیر صنایع اجازه ندهد خودرویی با استاندارد 40 سال قبل و بدون کمترین تغییر در کشور تولید شود. وی همچنین افزود: شرکت «عقاب‌افشان» تولید کننده اتوبوس‌ اسکانیا اگر تا بهمن ماه ایرادات خودروی خود را همانند استحکام بدنه اتوبوس، رفع مشکل برق رسانی، نزدیکی باطری به باک و غیره را برطرف نکند، قطعا بدون اغماض شماره گذاری آن مسدود می‌شود. رییس پلیس راهور ناجا همچنین تاکید کرد: این مهلت برای شرکت تولید کننده اتوبوس اسکانیا به هیچ وجه قابل تمدید نیست.

کاهش شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت در هفت ماهه اول سال
مومنی در ادامه با ارایه آمارهایی از شماره‌گذاری خودرو و موتورسیکلت در سال جاری، اظهار کرد: شماره گذاری خودروها در هفت ماهه اول امسال 21 درصد، موتورسیکلت 48 درصد و استقاط خودرو 80 درصد کاهش یافته است.

20هزار راننده در آستانه ضبط گواهینامه
وی با اشاره به نمره منفی رانندگان متخلف، گفت: گواهینامه 6000 راننده به دلیل رسیدن به 30 نمره منفی ضبط شده است و 20 هزار راننده نیز در آستانه ضبط گواهینامه هستند.
مرجع : ايسنا

یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۴:۰۰
آقای رییس پلیس شما شماره گذاری نکنید لطفا (160513)