کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با مراکز خرید دبی آشنا شوید

7 بهمن 1398 ساعت 13:23


گروه گردشگری: بدون اغراق می‎توان شهر دبی را پایتخت خرید خاورمیانه دانست. این شهر پر از مراکز خرید است؛ از مراکز خرید لوکس و گران قیمت گرفته تا بازارهای محلی و علاوه بر این فروشگاه‌هایی که به آوت‌لت معروف هستند و اجناس تک‎سایز و خریداری نشده را به قیمت‌های بسیار ارزان‎تر می‌فروشند. در اینجا برخی از مراکز خرید این شهر را به شما معرفی می‌کنیم. برای خرید بلیط هواپیما از خدمات فلایتیو استفاده کنید.
 
دبی مال (Dubai Mall)
دبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا است که یک مرکز خرید چند طبقه در نزدیکی برج خلیفه است. در این مرکز خرید، ۱۲۰۰ فروشگاه برای خرید وجود دارد و انواع و اقسام برندهای معروف جهان وجود دارند. علاوه بر این بعضی از جاذبه‌های گردشگری معروف دبی مانند آکواریوم دبی، فوارۀ دبی، پارک موضوعی و پیست اسکی روی یخ در دبی مال هستند. این مرکز خرید دارندۀ جوایز بسیاری از اولین‌ها و بزرگ‌ترین‌ها در جهان است. برای رزرو هتل خارجی هم می‌توانید از خدمات فلایتیو استفاده کنید.
دبی مال علاوه بر این که بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان است، دارای یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا، یکی از بزرگ‌ترین شیرینی‌های فروشی جهان، بزرگ‎ترین صفحه نمایش نوری و بهترین نورپردازی در میان مراکز خرید سراسر جهان است. می‌توانید در فود کورت دبی مال نیز برای استراحت و خوردن و آشامیدن استفاده کنید و یا در حیاط و در مقابل استخر زیبای آن، به تماشای بلندترین آسمانخراش جهان یعنی برج خلیفه بنشینید. 
 
مرکز خرید امارات مال (Mall of the Emirates)
یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی، مرکز خرید امارات یا امارات مال است. که سومین مرکز خرید بزرگ در خاورمیانه به شمار می‎آید. این مرکز خرید سه طبقه دارد و همۀ طبقات آن به پارکینگ اتومبیل‎ها راه دارد. در فروشگاه‌های این مرکز خرید پوشاک، لوازم التحریر، مبلمان، عطر، کتاب، لوازم منزل و انواع خوراکی‌ها یافت می‎شود. در مرکز خرید امارات می‎توانید به شهربازی و مرکز سحر و جادو برای تفریح کودکان بروید، بر روی زمین اسکی رو بسته و داخل سالنی انجام دهید، به سالن تئاتر، سینما و نمایشگاه‎های هنری بروید و در رستوران‌ها یا کافه‌های آن، استراحت کنید و غذاهای خوشمزه نوش جان کنید.  
 
مرکز خرید برجمان (BurJuman Shopping Centre)   
یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی، مرکز خرید برجمان است که ۳۰۰ فروشگاه را در خود جای داده است. این مرکز خرید با داشتن بیش از ۴۰ رستوران و سینمای چند بعدی، یک مکان تفریحی هم به شمار می‎رود. در این مرکز خرید یک‌هایپر مارکت نیز وجود دارد. به روزترین مدل‌های دنیای فشن و مد، در این مرکز دیده می‎شود. مرکز خرید برجمان به دو بخش قدیمی و جدید تقسیم شده و برندهای گران آن در بخش قدیمی قرار دارد. دسترسی به مرکز خرید برجمان با مترو به راحتی امکان‌پذیر است. 
 
مرکز خرید مارینا مال (Dubai Marina Mall)
مارینا مال همانند بقیۀ مراکز خرید دبی، یک مرکز خرید در کنار امکانات تفریحی است. در این مرکز خرید، پارک تفریحی برای کودکان و سالن‎های سینمای مارینا، در کنار  معماری و طراحی و سقف آن است که به سقف مدرسۀ جادوگری‌هاگوارتز معروف است؛ سقفی که از مجموعه داستان‌ها و فیلم‌های هری پاتر می‌شناسیم. در مرکز خرید مارینا فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که سرمایه‌گذاران اصلی آنها ایرانی هستند. این مرکز خرید در نزدیکی دریا ساخته شده و آب‌نماها و چشم‌انداز آن به دریا بسیار زیباست.
 
آوت لت مال دبی (Dubai Outlet Mall)
اگر دوست دارید اجناس برند با قیمت باورنکردنی پیدا کنید، به آوت لت مال دبی سر بزنید. آوت لت مال دبی، اولین فروشگاه از این سری در خاورمیانه است که اجناس ۱۲۰۰ برند معتبر دنیا را به فروش می‎رساند. ۲۴۰ فروشگاه آن، اجناسی از برندهای معروف، از کیف و لباس گرفته تا عطر و جواهرات را از ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف به فروش می‎رسانند.


کد مطلب: 197040

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/197040/مراکز-خرید-دبی-آشنا-شوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir