کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کپی عجیب فیگو از روی دست رونالدو/عکس

7 بهمن 1398 ساعت 15:58

گروه ورزشی: ستاره پیشین تیم ملی پرتغال دقیقاً از همان پیامی برای ابراز تأسف بابت درگذشت اسطوره NBA استفاده کرده که هموطنش آن در صفحه خود قید کرده است.


درگذشت کوبی برایانت و فرزند دخترش در سانحه سقوط هلی‌کوپتر آنها در ایالات کالیفرنیای آمریکا، موجی از اندوه و تأسف را در میان اهالی دنیای ورزش به وجود آورده و کمتر کسی از مشاهیر ورزشی جهان بوده که به نحوی به این اتفاق واکنش نشان نداده باشد، بعضی‌ها مثل کریستیانو رونالدو زودتر و بعضی دیگر مانند لوئیز فیگو دیرتر.
شاید اینکه فیگو یک روز بعد از حادثه در صفحه شخصی‌اش بابت این حادثه ابراز تأسف کرده خیلی اهمیتی نداشته باشد اما اینکه او برای ابراز تأسف و احساساتش دقیقاً از همان جملات، کلمات و حتی تک‌تک حروف پیام کریستیانو رونالدو استفاده کرده برای خیلی‌ها عجیب بوده تا جایی که نتوانسته‌اند این موضوع را نادیده بگیرند و آن را به روی کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال آورده‌اند.در پیام رونالدو که چندین ساعت پس از او عیناً در صفحه فیگو و تنها با عکسی متفاوت منتشر شده آمده است:« بسیار ناراحت شدم وقتی خبر دردناک مرگ کوبی و دخترش جیانیا را شنیدم. کوبی یک اسطوره واقعی و الهام‌بخش خیلی‌ها بود. به خانواده و دوستان او و اعضای خانواده تمامی کسانی که در حادثه سقوط هلی‌کوپتر جان‌شان را از دست دادند تسلیت می‌گویم. روحت شاد اسطوره».نکته جالب درباره پیام فیگو این است که با وجود تذکر برخی کاربران به تشابه صد درصدی جملات او به پیام رونالدو، این پیام همچنان روی صفحه شخصی او در توئیتر باقی مانده است.یکی از اولین کاربرانی که این موضوع را به اطلاع فیگو رسانده فرنکی دیونگ هافبک هلندی تیم فوتبال بارسلونا است که در واکنش به این اتفاق نوشته است: خدای من! خدای من از دست لوئیز فیگو و کریستیانو! مرد حواست هست که تکراری نوشته‌ای! در این پیام حتی یک حرف هم عوض نشده است! این خجالت‌آور است.کاربری دیگر در واکنش به این اتفاق نوشته است: پیام‌های یکسان؟ واقعاً؟ کپی و پیست... احساسات دورغین!برایانت 41 ساله در حادثه سقوط هلی‌کوپتر شخصی‌اش به همراه هشت تن دیگر در شهر کالاباساس ایالت کالیفرنیا جان خود را از دست داد.


کد مطلب: 197076

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/197076/کپی-عجیب-فیگو-روی-دست-رونالدو-عکس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir