به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۱۹۷۱۹۶

بازوبند سیاه میلان به یادبود درگذشت کوبی براینت

گروه ورزشی: آث میلان در بازی امروز خود مقابل تورینو در جام حذفی ایتالیا به یاد کوبی براینت اسطوره درگذشته بسکتبال دنیا با بازوبند سیاه به میدان خواهد رفت.
بازوبند سیاه میلان به یادبود درگذشت کوبی براینت
به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی تیم آث میلان در دیدار امروز خود مقابل تورینو که در جام حذفی ایتالیا برگزار خواهد شد به یادبود درگذشت کوبی براینت، اسطوره بسکتبال دنیا با بازوبندهای سیاه به میدان خواهد رفت. همچنین اعلام شده که در شروع این مسابقه به یاد کوبی براینت، بازیکنان دو تیم در میانه میدان یک دقیقه سکوت خواهند کرد.
 

 
کوبی براینت، ستاره بازنشسته تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز روز یکشنبه در سانحه تراژیک سقوط هلیکوپتر به همراه دختر سیزده ساله‌اش و هفت نفر دیگر جان خود را از دست داد. هلیکوپتر حامل براینت که بالگرد شخصی او بود در کالیفرنیا و در 48 کیلومتری شهر لس‌آنجلس سقوط کرد.کوبی براینت بخشی از دوران جوانی خود را به همراه خانواده‌اش در ایتالیا سپری کرده است و به همین علت ایتالیایی‌ها واکنش‌های زیادی به مرگ او نشان دادند.کوبی براینت که زبان ایتالیایی را به شکل روان صحبت می‌کرد و هوادار سرسخت باشگاه آث میلان بود بارها از علاقه‌اش به این باشگاه پرده برداشته بود. حساب توییتری باشگاه میلان هم چند ویدیو از او که در آنها پیراهن باشگاه را به تن کرده و از علاقه‌اش به میلان می‌گوید را منتشر کرده است.