نوآوری در صنعت تبلیغات با دستگاه برش لیزر
8 بهمن 1398 ساعت 12:51
گروه کسب و کار: تبلیغات یکی از ابزارهای موثر جهت معرفی یک کسب و کار به افراد جامعه است. این شغل از گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته و تقریبا در هر کوچه و خیابانی قابل مشاهده است. با گذشت زمان و افزایش تقاضا برای تبلیغات، این حرفه به یک صنعت بزرگ و پرهزینه تبدیل شد. صنعتی که در حال حاضر همه مشاغل برای رقابت و معرفی خود به آن نیازمند هستند.
اما در اوضاع و احوال اقتصادی امروز ایران، تبلیغات کمی وارد رکود شده و به دلیل هزینههای بالای آن، صاحبان مشاغل نیز توانایی تبلیغات گسترده را مانند قبل ندارند. برای رهایی از این رکود، نیاز به یک نوآوری و خلاقیت در این صنعت به شدت احساس میشود. خلاقیتی که علاوه بر کاهش هزینه، به افزایش جذابیت آن نیز کمک کند.
یکی از ابزارهایی که میتواند این مسئولیت سنگین را به عهده گرفته و تغییر شگرفی در عرصه تبلیغات ایجاد کند؛ تکنولوژی قدرتمند لیزر میباشد. برش لیزری در گذشته نیز نقش بهسزایی در رشد و قدرت یافتن این صنعت داشته است. این دستگاه با انعطافپذیری بالای خود در برش متریالهای گوناگون، موجبات ورود آنها را به این عرصه فراهم ساخته است.
دستگاه برش لیزر یک ماشین خودکار است که طبق برنامهریزیهای انجام شده، وظیفه خود را به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام میدهد. در مقایسه با نیروی کار انسانی، برش لیزری از دقت بالاتر و سرعت عمل بیشتری برخوردار است. همچنین با توجه به اتوماتیک بودن کارها در این روش، خطای انسانی دیگر لطمهای به روند تولید محصولات وارد نمیکند.
مزیتهای استفاه از دستگاه برش لیزری در تبلیغات:
1- صرفه جویی در مصرف مواد اولیه: دستگاه حکاکی لیزری از تکنولوژیهای روز دنیا و نرمافزارهای قدرتمند جهت انجام عملیات حکاکی و برش استفاده میکند. این ویژگی باعث میشود که سیستم عامل دستگاه، بهترین نوع چیدمان طرحهای برش را پیشنهاد دهد تا میزان هدر رفت متریال به حداقل برسد.
2- کاربری آسان و عملکرد کاربر پسند: اپراتوری که با دستگاه برش لیزر کار میکند، در حقیقت نیاز به آموزش خاصی ندارد و پس از آشنایی اولیه با این دستگاه، با توجه به جداول مربوط به هر متریال، توانایی تولید انواع محصولات را خواهد داشت.
3- کاهش هزینههای سرمایهگذاری: با وجود یک دستگاه برش لیزر در کارگاه، دیگر نیازی به قالب برای برش متریال نخواهد بود. از طرفی برشهای لیزر بسیار دقیق و با ظرافت هستند و با حداقل تلفات، متریال را برش میدهند. هر دوی این ویژگیها سبب کاهش هزینهها و افزایش راندمان خواهد شد.
با توسعه مستمر تبلیغات، دستگاه برش و حکاکی لیزری نیز جایگاه خود را به تدریج در این عرصه بدست آورد. پیشرفت تجهیزات پردازشی آن و افزایش توان لیزر، این ماشین را به یک ابزار پرکاربرد و ضروری تبدیل کرده است.
شرکت روتک با انجام تحقیقات گسترده و با تجربه چند ساله در زمینه فروش دستگاههای برش لیزر در ایران، مناسبترین نوع دستگاه جهت استفاده در صنعت تبلیغات را، دستگاه برش و حکاکی غیر فلزات معرفی میکند. دستگاهی که با قدرت بالای خود، توان برش گستره بزرگی از متریال غیرفلزی را دارد. این دستگاه با طراحی کاملا صنعتی، به همراه راندمان برش بالا و عملکرد پایدار، توانایی برش متریال با بالاترین دقت ممکن را دارد.
از کاربردها و محصولات دستگاه لیزر غیر فلزات روتک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• حروف برجسته
• انواع پلاک
• لوح تقدیر و تندیس
• کارت ویزیت
• حکاکی چهره و تصویر
• هدایای تبلیغاتی
اما دستگاه دیگری که میتواند تاثیر زیادی در تبلیغات بگذارد، دستگاه پرس حرارتی است. این ماشین فرآیند چاپ غیر مستقیم را بوسیله کاغذهای سابلیمیشن انجام میدهد. دلیل اینکه این دستگاه میتواند کمک بزرگی به صنعت تبلیغات کند، قابلیتهای بالای آن در چاپ روی انواع متریال است.
دستگاه پرس حرارتی 8 کاره رکورد، دارای کاملترین مجموعه از قالبهای حرارتی سابلیمیشن میباشد که با استفاده از تنوع آنها، میتوان بیش از 550 محصول سفارشی را تولید کرد. از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد آن میتوان به هزینه سرمایهگذاری پایین اشاره کرد.
دستگاه چاپ سابلیمیشن حرارتی قابلیت اجرا بر روی محصولات خام سابلیمیشن از قبیل موارد زیر را دارد:
• تیشرت و انواع پوشاک
• کاشی و سرامیک
• ماگ و انواع لیوان
• ماوسپد و پازل
• کلاه و کوسن
• پرچم رومیزی
• سنگ
• گردنبند
• بشقاب
• شیشه
• چرم
• قاب موبایل
پرس حرارتی با کاربردهای بسیاری که دارد، میتواند یک گزینه مناسب جهت استفاده در تبلیغات به شمار رود. شرکت رکورد با سابقه طولانی در زمینه فروش دستگاههای چاپ دیجیتال، پیشنهاد تکمیل کارگاه را با تهیه یک دستگاه پرس حرارتی به مشتریان خود میدهد.
منبع: روتک
کد مطلب: 197237