کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مزایای نرم افزارهای حسابداری تحت وب پایا افزار

8 بهمن 1398 ساعت 13:03

گزوه فناوری: اگر به هر نحوی در کسب و کار خود با حساب و کتاب سر و کار دارید، احتمالاً نام نرم افزارهای تحت وب را شنیده اید. خبر خوب این است که دیگر دوره حمل سی دی و فلش و ... رو به پایان است و شما هر جا که باشید یک فضای ابری در اختیار خود دارید.


بله یک فضای ابری! ما از یک فضای جادویی حرف نمیزنیم. بلکه از یک تکنولوژی به نام تکنولوژی نرم افزارهای تحت وب حرف میزنیم. نرم افزارهایی که از فضای وب برای ذخیره سازی و پردازش داده‌ها استفاده می‌کند و مزیت‌های خاص خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. این نرم افزارها در حسابداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا نگهداری و پردازش داده‌ها در مباحث مالی به دلیل حجم زیاد اطلاعات از اهمیت زیادی برخوردار است.

مزایای نرم افزارهای مالی تحت وب چیست؟
تنها تصور کنید که هنوز در سال 1380 هستید و مجبورید سی دی نرم افزار حسابداری خود را از این شرکت به آن شرکت ببرید. یا بدتر از آن، ساعت 9 شب در مأموریت هستید و به گزارش سود و زیان ماه اخیر شرکت خود نیاز دارید و به حسابدار شرکت خود دسترسی ندارید! بیان این وضعیت خود گویای آنچه می‌خواهیم به عنوان مزایای یک نرم افزار حسابداری تحت وب به شما بگوییم هست. اما اگر بخواهیم مزایای اصلی نرم افزارهای حسابداری آنلاین را برای شما برشماریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-    در دسترس بودن
2-    امنیت
3-    هزینه کمتر (بابت نگهداری و آپدیت و استفاده از سیستم‌های با کانفیگ بالا)
4-    پهنای باند گسترده

چند نمونه کاربرد نرم افزارهای مالی تحت وب
نرم افزارهای مالی تحت وب فقط برای شرکت‌ها قابل استفاده نیست. بلکه فروشگاه‌ها و کارخانجات و ... هم می‌توانند از این نرم افزارها استفاده کنند. از جمله کاربردهای نرم افزارهای حسابداری آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-    نرم افزار فروشگاهی تحت وب
2-    نرم افزار رستورانی تحت وب
3-    نرم افزار اتوماسیون مالی تحت وب
4-    نرم افزار crm تحت وب
5-    نرم افزار فروشگاه پوشاک تحت وب
6-    نرم افزار مدیریت پخش تحت وب

به طور مثال یک نرم افزار فروشگاهی تحت وب می‌تواند راهکار جامعی از خرید و فروش، خزانه داری، تمامی عملیات مالی و حسابداری، کنترل موجودی انبار، حقوق و دستمزد پرسنل شاغل در فروشگاه، اموال و دارایی‌های ثابت و ... را در قالب یک سیستم آنلاین ارائه کند و صدور فاکتور و باشگاه مشتریان نیز در این مجموعه تحت وب قابل دسترسی است. بعلاوه کنترل نقدینگی و وجوه باقیمانده و مدیریت شعب نیز از طریق فضای تحت وب این نرم افزار قابل دسترسی است. هر چه شما به عنوان باشگاه مشتریان (از قبیل شناخت مشتریان وفادار، جذب مشتری و ...) و همچنین صندوق مکانیزه فروشگاهی میخواهید در این نرم افزار قابل دسترسی است.
همانطور که اشاره کردیم یکی دیگر از موارد پر کاربرد، نرم افزارهای رستورانی تحت وب است. مدیریت شعب و صندوق‌ها، اتصال به POS، امکان گرفتن سفارش با تبلت رستورانی و ...، کنترل سفارشات بیرون بر و پیک، ثبت آنی سفارشات در هر صندوق، کنترل موجودی انبار و ... همه جزو ویژگی های نرم افزار مدیریت رستوران تحت وب است که به تفصیل در این لینک (http://pss.ir/products/نرم-افزار-تحت-وب-مدیریت-رستوران-پذیرا/ ) توضیح داده شده است.

بهترین نرم افزار مالی تحت وب
خبر خوب این است که شرکت پایا افزار، ارائه دهنده مجموعه نرم افزارها مالی پایا شامل پایدار، پیوند، پذیرا، پوشا، پل و ... کاملترین راهکارها را برای مدیریت مالی و حسابداری شما فراهم آورده است. با مراجعه به وبسایت نرم افزار پایا (http://pss.ir/) شما می‌توانید تمام این نرم افزارها به همراه ویژگی‌های منحصر به فرد هر نرم افزار را ببینید. همچنین برای درخواست نرم افزار می‌توانید با شماره 1836 (برای تهران) و شماره 02188946262 (از سایر شهرستان‌ها) با شرکت پایا افزار تماس حاصل فرمایید.


کد مطلب: 197243

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/197243/مزایای-نرم-افزارهای-حسابداری-تحت-پایا-افزار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir