کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در بوشهر

8 بهمن 1398 ساعت 14:09

گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در ۱۰ ماه امسال ۱۴ کلاه‌بردار حرفه‌ای در مجموع با ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در این استان دستگیر شدند.


به گزارش ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی افزود: در فرایند مقابله با جرائم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بیش از ۱۰۰ فرد شاکی علیه افراد کلاهبردار داشت که با سرعت عمل پلیس در بازه زمانی مناسب به آنها رسیدگی شد.
وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۷ فقره از قتل‌های سال‌های گذشته که یکی از آنها مربوط به ۱۱ سال قبل در شهرستان دیر بود کشف شد و طرح‌های امنیتی، نمایش اقتدار و توان پلیس آگاهی به اجرا درآمد که تأثیر خوبی در امنیت، پایداری و بالا بردن احساس امنیت و آسایش شهروندان داشته است.سهرابی ادامه داد: اجرای طرح‌های امنیتی و نمایش اقتدار و توان پلیس آگاهی تأثیر خوبی در بالا بردن احساس امنیت، رضایت و آسایش شهروندان دارد.
 رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر همچنین با اشاره به اقدام‌های مؤثر صورت گرفته در حوزه سرقت اظهار کرد: مهار و کنترل جرائم به‌نحوی‌که باکار هدفمند و مؤثر رشد سرقت‌ها از ۵۰ درصد افزایش در سال ۹۷، در ۱۰ ماه با کاهش ۴۷ درصدی همراه شده است.سهرابی گفت: کاهش ۴۵ درصدی وقوع سرقت مسلحانه، ۲۳ درصدی سرقت به عنف، شناسایی و انهدام ۱۰۱ باند سرقت که منتج به دستگیری ۲۳۵ نفر سارق و کشف یک‌هزار و ۲۶۰ فقره انواع دزدی شد در دیگر عملکردهای پلیس آگاهی استان بوشهر است.


کد مطلب: 197265

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/197265/کشف-۳۰۰-میلیارد-ریال-کلاهبرداری-بوشهر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir