به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۱۹۷۲۶۵

کشف ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در بوشهر

گروه حوادث: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: در ۱۰ ماه امسال ۱۴ کلاه‌بردار حرفه‌ای در مجموع با ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در این استان دستگیر شدند.
کشف ۳۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در بوشهر
به گزارش ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی افزود: در فرایند مقابله با جرائم جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بیش از ۱۰۰ فرد شاکی علیه افراد کلاهبردار داشت که با سرعت عمل پلیس در بازه زمانی مناسب به آنها رسیدگی شد.
وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۷ فقره از قتل‌های سال‌های گذشته که یکی از آنها مربوط به ۱۱ سال قبل در شهرستان دیر بود کشف شد و طرح‌های امنیتی، نمایش اقتدار و توان پلیس آگاهی به اجرا درآمد که تأثیر خوبی در امنیت، پایداری و بالا بردن احساس امنیت و آسایش شهروندان داشته است.سهرابی ادامه داد: اجرای طرح‌های امنیتی و نمایش اقتدار و توان پلیس آگاهی تأثیر خوبی در بالا بردن احساس امنیت، رضایت و آسایش شهروندان دارد.
 رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر همچنین با اشاره به اقدام‌های مؤثر صورت گرفته در حوزه سرقت اظهار کرد: مهار و کنترل جرائم به‌نحوی‌که باکار هدفمند و مؤثر رشد سرقت‌ها از ۵۰ درصد افزایش در سال ۹۷، در ۱۰ ماه با کاهش ۴۷ درصدی همراه شده است.سهرابی گفت: کاهش ۴۵ درصدی وقوع سرقت مسلحانه، ۲۳ درصدی سرقت به عنف، شناسایی و انهدام ۱۰۱ باند سرقت که منتج به دستگیری ۲۳۵ نفر سارق و کشف یک‌هزار و ۲۶۰ فقره انواع دزدی شد در دیگر عملکردهای پلیس آگاهی استان بوشهر است.