به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۱۹۷۲۷۸

ضیافت نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۰/تصاویر

گروه فرهنگی: نود و دومین دوره جوایز اسکار یکشنبه ۹ فوریه (بامداد دوشنبه ۲۱ بهمن به‌وقت ایران) برگزار می‌شود.
ضیافت نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۰/تصاویر
رقبای نود و دومین دوره جوایز اسکار در سی و نهمین ضیافت سالانه نامزدهای اسکار شرکت کردند که روز دوشنبه به میزبانی هیئت‌رئیسه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی برگزار شد.
ضیافت نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۰
مراسم امسال با یک لحظه سکوت به احترام کوبی برایانت بسکتبالیست آمریکایی و بازیکن سابق تیم لس آنجلس لیکرز، جیانا دختر 13 ساله او و هفت نفر دیگر آغاز شد که روز یکشنبه در یک حادثه سقوط هلی‌کوپتر در منطقه کالاباساس در شمال غربی لس آنجلس جان خود را از دست دادند.
ضیافت نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۰
برایانت خودش دو سال پیش یکی از مهمانان ضیافت سالانه نامزدهای اسکار بود. او در 2018 و در نودمین دوره جوایز اسکار، همراه همکار انیماتورش گلن کین برای "بسکتبال عزیز" نامزد جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن بود و بعداً برنده اسکار هم شد. حضور برایانت در مراسم آن سال با استقبال بسیار گرم حاضران روبرو شد و او که قدش 198 سانتی‌متر بود، برای گرفتن عکس یادگاری، سمت راست تندیس بزرگ اسکار نشست.
ضیافت نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۰
ضیافت سالانه نامزدهای اسکار که سال‌ها در هتل بورلی هیلتن برگزار می‌شد، امسال برای اولین بار در ری دالبی بالروم در هالیوود برگزار شد. بالروم همچنین محل برگزاری جوایز سالانه هیئت‌رئیسه آکادمی و ضیافت بعد از مراسم اسکار است.مثل همیشه تعداد زیادی از ستاره‌های هالیوود در ضیافت سالانه نامزدهای اسکار شرکت کردند، هرچند به شکلی عجیب تعدادی از نامزدهای بخش‌های بازیگری به دلایل مختلف حضور نداشتند، ازجمله تام هنکس، واکین فینیکس، آنتونی هاپکینز، آنتونیو باندراس، آدام درایور، اسکارلت جوهانسن، سرشا رونان و مارگو روبی. مارتین اسکورسیزی کارگردان فیلم "ایرلندی" هم به خاطر مسائل خانوادگی به لس آنجلس سفر نکرد. التون جان نامزد اسکار بهترین ترانه نیز در مراسم نبود."جوکر" به کارگردانی تاد فیلیپس با 11 نامزدی پیشتاز نامزدهای نود و دومین دوره جوایز اسکار است که یکشنبه 9 فوریه (بامداد دوشنبه 21 بهمن به‌وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار و زنده از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود. امسال بعد از حدود یک دهه که جوایز آکادمی در اواخر فوریه برگزار می‌شد، مراسم در اوایل ماه برگزار خواهد شد. امسال همچنین برای دومین دوره پیاپی مراسم اسکار مجری نخواهد داشت.به غیر از "جوکر" سه فیلم هر یک 10 نامزدی کسب کرده‌اند: "روزی روزگاری در هالیوود"، "ایرلندی" و "1917". در همین حال فیلم‌های "جوجو خرگوش"، "زنان کوچک"، "داستان ازدواج" و "انگل" هر کدام شش نامزدی به دست آورده‌اند.
ضیافت نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۰
ضیافت نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۰
ضیافت نامزد‌های جوایز اسکار ۲۰۲۰
برچسب ها: اسکار جوایز جوکر