به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۱۹۷۲۹۲

سخنگوی ناجا بازداشت امیر تتلو را تائید کرد

گروه فرهنگی: سخنگوی ناجا سردار احمد نوریان نیز با تایید خبر دستگیری امیر تتلو به گفت: پس از درخواست پلیس بین الملل ناجا به سازمان اینترپل برای این خواننده معروف به امیر تتلو اعلان قرمز صادر شده است و طبق گزارشات دریافتی این فرد از سوی پلیس ترکیه بازداشت شده است.
سخنگوی ناجا بازداشت امیر تتلو را تائید کرد
توضیحات پلیس درباره دستگیری امیر تتلو
به گزارش ایسنا، سردار هادی شیرزاد ، رییس پلیس بین الملل ناجا در این باره گفت: با درخواست مرجع قضایی پلیس اینترپل برای این فرد اعلان قرمز صادر کرد.پیش از این حساب اینستاگرام متعلق به امیر حسین مقصودلو "تتلو" در یک استوری اعلام کرد که این خواننده در هنگام سفر از ترکیه به مقصد لندن از سوی پلیس این کشور بازداشت شده است. اما تاکنون جزئیاتی در مورد چگونگی انتقال این فرد به کشور از سوی پلیس اعلام نشده است.همچنین سایت پلیس به نقل از سردار نوریان نوشت: به درخواست مرجع قضائی به دلیل ترغیب شهروندان خصوصاً جوانان به استفاده از مواد مخدر به ویژه روانگردان ها و نیز اشاعه فساد، پلیس بین الملل ناجا برای تبعه ایرانی "امیرحسین مقصودلو" (تتلو) از طریق سازمان اینترپل اعلان قرمز صادر کرد که در نتیجه آن، فرد یاد شده توسط پلیس ترکیه بازداشت شده است.
امیر تتلو در ترکیه بازداشت شد
امیر تتلو در ترکیه بازداشت شد
امیرحسین مقصودلو (تتلو) با انتشار تصویری در اینستاگرامش از بازداشت خود در ترکیه خبر داد.او  گفته که قصد سفر به لندن را داشته و پلیس ترکیه به او اعلام کرده که به خواست دولت ایران او را دستگیر کرده است.