کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیفون 9 با دکمه هوم از راه می رسد

کلیک , 8 بهمن 1398 ساعت 17:38

گروه فناوری: بر اساس شایعات اپل قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی آیفون 9 رونمایی کند. به تازگی ایوان بلس اعلام کرده این گوشی هوشمند از دکمه هوم بهره می برد.


آخرین بار در سپتامبر 2017 اپل از یک گوشی هوشمند با دکمه هوم، آیفون 8 رونمایی کرد. از آن زمان تا به امروز، تمام آیفون های این شرکت با طراحی تمام صفحه وارد بازار شدند. در حقیقت اپل دکمه هوم را از این محصولات حذف کرد و به عنوان جایگزین از برش نمایشگر و سیستم فیس آیدی استفاده کرد. با وجود این موضوع، به نظر می رسد دوباره در سال جاری میلادی شاهد بازگشت دستگاهی با این دکمه به بازار باشیم.بر اساس گزارش های متعدد، اپل امسال از گوشی آیفون 9 رونمایی می کند.بسیاری از این گزارش ها به حضور دکمه هوم در این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند؛ با این حال برخی خبر از حذف این دکمه و حضور سیستم فیس آیدی در آن دادند. با توجه به این موضوع اطمینان چندانی در رابطه با طراحی محصول ارزان قیمت اپل نداریم، البته به تازگی یک افشاگر معروف اطلاعاتی از این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

ایوان بلس به تازگی اعلام کرده آیفون 9 با دکمه هوم وارد بازار می شود.این گوشی هوشمند در بهار سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. در هفته های گذشته شاهد انتشار رندرهایی از این گوشی هوشمند در فضای مجازی بودیم.این رندرها طراحی محصول آینده اپل را به نمایش می گذارد.این گوشی هوشمند از دوربین اصلی تکی بهره می برد و دارای طراحی مشابه با آیفون 8 است. با توجه به این موضوع، باید منتظر حضور حاشیه های زیادی در اطراف صفحه نمایش آن باشیم.


کد مطلب: 197306

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/197306/آیفون-9-دکمه-هوم-راه-می-رسد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir