به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۱۹۷۳۲۰
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال پاسخ می‌دهد

وزارت ورزش مخالف مربیگری دایی است؟

گروه ورزشی: سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از آغاز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد. او هم‌چنین به پرسشی درباره اینکه آیا وزارت ورزش مخالف مربیگری علی دایی در تیم ملی است پاسخ داد.
وزارت ورزش مخالف مربیگری دایی است؟
ابراهیم شکوری در حاشیه مراسم عزاداری ایام فاطمیه در آکادمی ملی المپیک در جمع خبرنگاران گفت: فرایند انتخابات را شروع کردیم. کاندیداها از امروز می‌توانند بیایند ثبت نام کنند و امیدوارم نفراتی که توانمند هستند بیایند و کاندیداها تا بیستم هم فرصت ثبت نام دارند.  

او درباره بازی تیم‌های استقلال و شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا و این که به نظر می‌رسد روحیه تیم‌ها بهم خورده باشد؟ گفت: مخالف این نظر هستم؛ روحیه تیم‌ها خوب است. اتفاقی هم که افتاد خوب بود و با یک دیپلماسی ورزشی از برنامه‌ای که قرار بود برای ما پیاده کنند، جلوگیری کنیم. من از هر چهار باشگاه، کمیته ملی المپیک و زارت ورزش و مردم و رسانه‌ها تشکر می‌کنم. اتحادمان باعث شد جلوی  یک فرآیند را بگیریم.   سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما سه راه بیش‌تر نداشتیم؛ انصراف دهیم، مذاکره کنیم و خارج از ایران بازی کنیم که مذاکره کردیم و نتیجه گرفتیم. امیدوارم هر دو تیم نتیجه خوبی بگیرند. البته از نظر فنی ارزش بازی‌های برگشت بسیار زیاد است.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی تاکید کرد: دبیرکل کارهای اجرایی را انجام می‌دهد و سیاست‌گذاری با مسوولان دیگر است. البته از کلیات مطلع هستم اما در ریز مسائل نیستم. همان‌طور که سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت در روزهای آینده سرمربی انتخاب می‌شود. در ریز مذاکرات نیستم که بدانم در چه زمان دقیقی انتخاب سرمربی انجام می‌شود.  

شکوری در پاسخ به این پرسش که سرمربی داخلی است یا خارجی؟ تاکید کرد: همان‌طور که سخنگو گفت قطعا داخلی خواهد اما نباید روی این مساله زیاد مانور داد. چون وقتی گزینه‌ها بیشتر باشد مذاکره راحت‌تر است.

او در مورد این که قلعه‌نویی سرمربی می شود یا خیر؟ گفت:  صادقانه بگویم در ریز اطلاعات نیستم اما مربی خارجی و علی دایی و قلعه نویی جزو گزینه‌ها بودند. تمام تلاش این است در سریع‌ترین زمان انتخاب سرمربی انجام شود. شکوری در پاسخ به این پرسش که این حرف‌ها از کجا می‌آید که وزارت ورزش با علی دایی مخالفت کرده است؟ تصریح کرد: از شما باید پرسید و گمانه‌زنی‌هایی است که وجود دارد. فوتبال با توجه مخاطبین زیادی که دارد طبیعی است گمانه‌زنی هم زیاد باشد. اما ارتباط وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بسیار خوب است و این را در ماجرای سلب امتیاز میزبانی می‌توان دید.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که حاشیه‌های پرسپولیس و تراکتور در گرفتن میزبانی ازایران تاثیر گذار خواهد بود یا خیر؟ تاکید کرد: فکر نمی‌کنم و تاثیر گذار نیست. ما به صورت مکتوب و ایمیلی از AFC تضمین گرفتیم. اما باید بیش‌تر باید مراقب باشیم. البته بازی‌های بزرگ هم حاشیه‌های خودش را دارد. فوتبال ما نقاط قوت زیادی دارد و باید به آن‌ها پرداخت.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: علی دایی