کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله هواداران یونایتد به خانه وودوارد با آتش!

9 بهمن 1398 ساعت 11:05

گروه ورزشی: گروهی از هواداران منچستریونایتد با استفاده از وسایل آتش‌بازی و شعله‌های آتش به خانه اد وودوارد، نایب‌رئیس منچستریونایتد حمله کرده و خشم خود از سیاست‌های باشگاه را به این شکل به نمایش گذاشتند.


به گزارش "ورزش سه"، گروهی از هواداران منچستریونایتد دیشب با استفاده از وسایل آتش‌بازی و شعله‌های آتش به خانه اد وودوارد، نایب‌رئیس باشگاه منچستریونایتد که اخیرا با انتقادات بسیار زیادی روبرو بوده حمله کردند تا خشم خود از سیاست‌های باشگاه را به این شکل به نمایش بگذارند.
 
با توجه به فیلم‌هایی که از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده گروهی از هواداران یونایتد وسایل آتش‌زا و شعله‌افکن را به ورودی منزل اد وودوارد پرتاب کرده و شعارهایی تند علیه او بر روی نرده‌های کنار خانه می‌نویسند.بر اساس گزارشها نه وودوارد و نه خانواده‌اش در زمان حادثه در منزل نبوده‌اند. باشگاه منچستریونایتد این حادثه را محکوم کرده و بر اساس گزارش رسانه‌ای انگلیسی پلیس حالا در حال تحقیق درباره این مساله است.
 
در بیانیه‌ای که در وبسایت باشگاه منچستریونایتد آمده چنین عنوان شده است:" باشگاه منچستریونایتد امشب متوجه شد که در مجاورت منزل آقای وودوارد حادثه‌ای اتفاق افتاده است. ما می‌دانیم که دنیای فوتبال در این مورد در کنار ما خواهد ایستاد و باشگاه ما با همکاری پلیس شهر منچستر به دنبال شناسایی عاملان این حمله است. هر کسی که در این حادثه دخالت داشته باشد به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه اولدترافورد منع شده و ممکن است با تبعات قانونی مواجه شود. اعلام نظر هواداران با آسیب‌رسانی مجرمانه و قصد به خطر انداخت زندگی دیگران فرق دارد و این رفتارها هیچ توجیهی ندارد".


کد مطلب: 197390

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/197390/حمله-هواداران-یونایتد-خانه-وودوارد-آتش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir