به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۱۹۷۴۷۰

امکان برقراری تماس در ویندوز 10 ممکن شد

گروه فناوری: اواخر سال 2019 میلادی مایکروسافت از ویژگی دریافت و برقراری تماس در ویندوز 10 پرده‌برداری کرد. اینکار توسط اپلیکیشن “Your Phone” ممکن خواهد شد.
امکان برقراری تماس در ویندوز 10 ممکن شد
مدتی پیش مایکروسافت از توانایی برقراری تماس در ویندوز 10 و کامپیوترها پرده‌برداشت. این ویژگی درحال حاضر با استفاده از برنامه “Your Phone” ممکن شده و مایکروسافت آن را برای کاربران ویندوز 10 عرضه می‌کند.اپلیکیشن مایکروسافت Your Phone برای انواع گوشی‌های iOS و اندورید در دسترس است. با این حال، عملکرد این برنامه در تلفن‌های بالارده (مانند سامسونگ گلکسی نوت 10) بهتر خواهد بود. علاوه بر این، عملکرد گالری تلفن در برنامه نیز بهینه‌سازی شده است. کاربران اکنون می‌توانند از صفحه PC برای تعامل با تلفن خود استفاده کنند. این برنامه همچنین از ویژگی‌های نظیر گوشی‌های دوسیم‌کارته، نوتیفیکیشن پیام جدید، وضعیت باتری، مشاهده تصویرزمینه PC، استفاده از قلم و کپی پیست در دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. این برنامه به‌کاربر امکان می‌دهد تا از طریق رایانه شخصی، به تلفن خود دسترسی داشته باشد.

چند هفته پیش نیز، مایکروسافت رسما به آپدیت سیستم‌های ویندوز 7 را خاتمه داد. این بدان معنی است که از این به‌بعد هیچ‌گونه پشتیبانی‌فنی، به‌روزرسانی نرم افزاری و بررسی‌های امنیتی انجام نخواهد شد.مایکروسافت به کاربران ویندوز 7 پیشنهاد می‌کند که برای مهاجرت به ویندوز 10، تجهیزات و سخت افزار خود را به‌روز کنند و یا PC جدیدی تهیه کنند. دستگاه‌های جدید، سریع‌تر، سبک‌تر، قدرتمند‌تر و ایمن‌تر هستند و میانگین قیمت آن‌ها (در بازار بین‌المللی و نه در ایران) به طور قابل توجهی پایین‌تر از قیمت متوسط هشت سال پیش است. مایکروسافت همچنین خاطرنشان کرد که با انجام آپدیت ویندوز 7 به 10، ممکن است برخی قسمت‌ها و درایورها به درستی عمل نکنند. بنابراین، به‌روزرسانی آن به ویندوز 10 توصیه نمی‌شود.
برچسب ها: مایکروسافت