به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۹ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۱۹۷۴۸۲

درگیری عجیب در تمرینات بایرن مونیخ!/تصاویر

گروه ورزشی: تمرین امروز بایرن مونیخ حواشی عجیبی را به همراه داشته است.
درگیری عجیب در تمرینات بایرن مونیخ!/تصاویر
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که نیم فصل دوم بوندسلیگا را با اقتدار آغاز کرده و در شرایط خوبی قرار دارد، امروز از شر حواشی بازیکنانش در امان نماند. در متن این ماجرا، لئون گورتزکا و ژروم بواتنگ، دو بازیکن آلمانی بایرن قرار داشتند و حضور دیگر بازیکنان در ادامه باعث شد درگیری بیشتر از این نشود.
 

 

 

 
طبق گزارش نشریه بیلد، لئون گورتزکا در یک صحنه بدون توپ خطای خشنی روی پای بواتنگ انجام می دهد و این حرکت باعث عصبانیت و عکس العمل مدافع باتجربه بایرن مونیخ می شود. بواتنگ با دست به صورت گورتزکا زده و درگیری در حال شدت گرفتن است که رابرت لواندوفسکی خود را به سرعت سر صحنه رسانده و مانع ادامه ماجرا می شود.در ادامه توماس مولر، مهاجم آلمانی بایرن مونیخ به لئون گورتزکا اعتراض کرده و مدعی می شود که او همیشه اینقدر خشن بازی می کند. اما گورتزکا با عکس العملی عجیب دستش را جلوی صورت خود گرفته و نشان می دهد علاقه ای به شنیدن صحبت های مولر ندارد که این رفتار موجب عصبانیت مهاجم بایرن می شود.در نهایت نشریه بیلد مدعی شد علیرغم این حواشی، تمرین امروز بدون آشتی بین گورتزکا و بواتنگ به پایان رسیده و به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ نیز علاقه ای به در نظر گرفتن تنبیه برای هیچکدام از این دو بازیکن ندارد.
 

 

 
البته این اولین بار نیست که ژروم بواتنگ با هم تیمی هایش در تمرینات درگیر می شود. چهار سال قبل و در سال 2015 هنگامیکه پپ گواردیولا هدایت این تیم را بر عهده داشت، اما بر سر سوژه ای مشابه با رابرت لواندوفسکی درگیر شده بود، اما امروز ستاره لهستانی نقش میانجی را بازی کرده و او را از گورتزکا جدا کرد.