به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۱۹۷۶۹

جسد حکیم الله محسود مخفیانه دفن شد

گروه بين الملل: شبه نظامیان طالبان پاکستان اوایل صبح امروز (شنبه) جسد رهبرشان را که براثر حمله پهپادی آمریکا کشته شده بود به صورت مخفیانه دفن کرده و برای انتقام متعهد به انجام موجی از بمبگذاری‌های انتحاری شدند.
جسد حکیم الله محسود مخفیانه دفن شد
دولت پاکستان کشتار حکیم الله محسود، رهبر شبه نظامیان طالبان پاکستان را به عنوان تلاش آمریکا برای از بین بردن مذاکرات صلح برنامه ریزی شده رد کرد و در واکنش برخی سیاستمداران خواستار مسدود شدن مسیرهای تدارکاتی نظامی آمریکا در افغانستان شدند. محسود روز جمعه به همراه سه تن دیگر در پایگاه شبه نظامی میرانشاه واقع در شمال غرب پاکستان کشته شد. یکی از شبه نظامیان طالبان پاکستان اعلام کرد: وسیله نقلیه محسود پس از شرکت در نشست رهبران طالبان مورد حمله پهپادی آمریکا قرار گرفت. جسد محسود دچار جراحت شده اما قابل تشخیص بود. محافظ و راننده محسود نیز در این حمله کشته شدند.

به گفته منابع امنیتی پاکستان و شبه نظامیان طالبان، در بحبوحه نگرانی‌ها از اینکه ممکن است مراسم تدفین محسود مورد حملات پهپادی آمریکا قرار بگیرد جسد وی اوایل صبح امروز در تاریکی به صورت مخفیانه دفن شد. اعظم طارق، یکی از سخنگویان شبه نظامیان طالبان گفت: هر قطره از خون حکیم‌الله محسود به یک عامل انتحاری تبدیل می‌شود. آمریکا و دوستانش خوشحال نباشند چرا که ما انتقام خون شهیدمان را خواهیم گرفت. محسود در سال 2009 میلادی رهبری شبه نظامیان طالبان پاکستان مرتبط با القاعده را به عهده گرفته بود.
مرجع : فرارو

۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۱۹:۳۶
خدا نسل طالبان رو از زمین محو کنه (160806)
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۲۰:۰۵
چه با اعتماد به نفس میگه شهید....!!!!!!!؟؟؟ (160834)
asad
United States
۱۳۹۲/۰۸/۱۱ ۲۳:۰۴
طالبان و طالبانی ها دارند اسلام را نابود میکنند کی اسلام گفته مردم را این مدلی قتل و عام کنند (160967)
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۰۱:۵۰
تنهاغلطی که میکنندتعدادی ازمردم بیگناه غیرنظامی ازجمله شیعیان مظلوم پاکستانی رامیکشندزنان وکودکان بیگناه را (161035)
مريلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۰۲:۰۴
كثيف ترين انسان ها روبا نام شهيد عنوان كردن فقط از ديوونه هايى مثل طالبان برمياد! ولي اينارو هرچى ميكشن باز مثله قارچ زيادن!!!!!! چرا (161040)
۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ۰۲:۰۴
شبيه كارگراى ساختمونى نيست (161042)