به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۱۹۷۷۱۰

۱۰ سال طبابت خانم دکتر قلابی در پایتخت

گروه حوادث: رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ خانم کلاهبردار که به عنوان پزشک طبابت می‌کردند، خبر داد و گفت که یکی از متهمان ۱۰ سال به این حرفه مشغول بوده است.
۱۰ سال طبابت خانم دکتر قلابی در پایتخت
به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت گفت: نهم آذرماه سال جاری گزارشی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک خانم پزشک به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.
وی بیان کرد: در گام اولیه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی به مطب این خانم پزشک مراجعه می‌کنند و زمانی که متهم با ماموران مواجه می‌شود، با اظهارات ضد و نقیض شک کارآگاهان را برمی‌انگیزد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم عاجز از ارائه مدارک درخواستی بود، افزود: با دستور مقام قضایی مطب وی مورد بازرسی قرار می‌گیرد و مدارکی مبنی بر فعالیت پزشکی خانمی به نام «ناهید» ۳۲ساله کشف می‌شود که با بررسی و استعلام مدارک کشف شده، مشخص می‌شود این مدارک جعلی هستند.وی توضیح داد: متهم به پایگاه پنجم انتقال یافت و در بدو ورود، ضمن قبول جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و فعالیت تحت عنوان پزشک، اظهار کرد، حدود ۴ماه است که با مدارک جعلی که یکی از دوستانم به نام مرضیه ۳۸ ساله که در اختیارم گذاشته مطبی افتتاح کرده و به طبابت مشغول شده‌ام.سرهنگ دولتخواه ادامه داد: ناهید فاقد هرگونه تحصیلات آکادمیک است و تنها مدرکی که داشت، بوتاکس بود. با هماهنگی قضایی، دستگیری مرضیه نیز در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و در اقدامی غافلگیرانه وی نیز در مطبی واقع در محدوده میدان شهدا شناسایی و دستگیر شد.وی گفت: با انتقال مرضیه به پایگاه پنجم، وی ابتدا منکر هرگونه فعالیت غیرقانونی شد. اما با استعلام مدارک وی، مشخص شد مدارکش جعلی بوده و حدود ۱۰سال است به عنوان پزشک فعالیت شغلی دارد .رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: هر دو متهم به دستور بازپرس پرونده برای کشف زوایای پنهان پرونده و جرائم احتمالی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دارند.
برچسب ها: پزشک قلابی حوادث