به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۹۸۵۱

منتخب آسیا برابر منتخب NBA پیروز شد

گروه ورزشي: تیم بسکتبال منتخب آسیا با حضور و هنرنمایی جابر روزبهانی برابر تیم منتخب پیشکسوتان NBA به پیروزی رسید.
منتخب آسیا برابر منتخب NBA پیروز شد
شب گذشته دیدار دوستانه‌ای بین دو تیم منتخب آسیا و منتخب پیشکسوتان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا(NBA ) برگزار شد و تیم منتخب آسیا توانست بازی را به سود خود به پایان برساند. این دیدار از ساعت 8.30 شب گذشته در حضور 7500 تماشاگر در سالن "پوترای" مجموعه ورزشی "بوکیت جلیل" آغاز شد و جابر روزبهانی با قد 224 سانتی متری خود بلندترین بازیکن حاضر در میدان و البته بلندقدترین فرد حاضر در سالن بود و بارها از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت.

کوارتر نخست این دیدار با نتیجه 30 -24 به نفع منتخب NBA به پایان رسید و این در حالی است که تیم منتخب آسیا توانست کوارتر دوم را با نتیجه 44-41 به سود خود به پایان برساند. کوارتر سوم این دیدار نیز 64 بر 51 به سود منتخب آسیا به پایان رسید و در نهایت این دیدار دوستانه پس از حدود دو ساعت با نتیجه 84 بر 82 به سود تیم منتخب آسیا تمام شد. در تیم منتخب آسیا کریس کوته (کامرون)، جون یاواسا (ژاپن)، رومل نینو کانالتا (فیلیپین)، رومل آدوکول (فیلیپین)، جابر روزبهانی (ایران)، فولارین دولا براون (نیجریه)، گاگانساوارن باتومالای (مالزی)، کامرون استوارت (نیوزلند)، یانگ یو مینگ (چین تایپه) و کوک تیان یوان (مالزی) حضور داشتند و مربیگری این تیم را گو چنگ هوات بر عهده داشت.

دنیس رادمن، چارلز اسمیت، جری استکهاوس، داگ کریستی، لاترل اسپرول، کلیف رابینسون، چاروی بنتلی، جروم هالمن، جری دوپری، آنتوان اسکات و گای دوپوی نیز بازیکنان سرشناس تیم منتخب پیشکسوتان آمریکا بودند که به مربیگری اریک فلوید در این رقابت دوستانه حضور داشتند. پیش از آغاز مسابقه جابر روزبهانی در یک حرکت نمایشی توپ را بدون اینکه پرشی انجام دهد با دست خود به درون سبد هدایت کرد و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت. جابر روزبهانی پس از پایان بازی بیش از دیگر بازیکنان تیم منتخب آسیا مورد توجه تماشاچیان قرار گرفت و بسیاری برای گرفتن عکس یادگاری دور وی جمع شده بودند. دنیس رادمن 52 ساله که سرشناس‌ترین بازیکن حاضر در این دیدار بود صورت خود را همانند شخصیت جوکر در فیلم بت‌من نقاشی کرده بود. از دیگر حاشیه‌های این دیدار قرار گرفتن پرچم ایران و آمریکا در کنار یکدیگر در گوشه‌ای از میدان بود.
مرجع : ايسنا