کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خودکشی دانشجوی پزشکي تکذيب شد

12 آبان 1392 ساعت 14:07

گروه حوادث: شب گذشته یک دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خوابگاه خودکشی کرد.


یک دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شب گذشته به قصد خودکشی خود را از طبقه چهارم خوابگاه به پایین پرت کرد و درگذشت.

بر اساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این دانشجو به علت مشکلات عاطفی دست به این اقدام زده است. این سومین مورد از خودکشی دانشجویان علوم پزشکی در ماههای اخیر به شمار می آید.

خبري که تکذیب شد
اما ساعاتي پس از انتشار خبر فوق، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر درگذشت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دلیل خودکشی را تکذیب کرد.

به گزارش مهر، دکتر محمد پالش معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر درگذشت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دلیل خودکشی را تکذیب کرد. وی با بیان اینکه این خبر به طور کلی تکذیب می‌شود، گفت: چنین رخدادی در هیچکدام از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اتفاق نیفتاده است.

وی از رسانه‌ها خواست پیش از انتشار اخبار با پیگیری از مراجع مربوطه از صحت و سقم آن مطمئن شوند.
این درحالی است که خبر خودکشی یک دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پی اطلاع رسانی یکی از مسئولان در خبرگزاری مهر منتشر شد.

براساس آخرین اطلاعات اقدام به خودکشی برای یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به وجود آمده بود و خبرگزاری مهر با استناد به اطلاع رسانی یکی از مسئولان مربوط این خبر را منتشر کرد که پس از اعلام دانشگاه مشخص شد خودکشی دانشجو منجر به فوت نشده و در اطلاع رسانی اشتباهی صورت گرفته است. با اقدام به موقع دانشگاه دانشجوی مذکور به بیمارستان منتقل شد و اکنون نیز در سلامت به سر می برد.


کد مطلب: 19862

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/19862/خودکشی-دانشجوی-پزشکي-تکذيب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir