به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : ۱۹۸۹۴۸

فولاد 2- شهرخودرو 0؛ ضربه مدافعان به خودی!

گروه ورزشی: شاگردان نکونام در دیدار خانگی برابر شهرخودرو به برتری 2 بر صفر سیدند.
فولاد 2- شهرخودرو 0؛ ضربه مدافعان به خودی!
به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان که در چهار مسابقه اخیرش به برتری نرسیده بود و دو مساوی و دو شکست داشت، عصر امروز در نخستین بازی هفته نوزدهم مقابل شهرخودرو قرار گرفت و در دیداری که مدافعان مشهدی اشتباهات زیادی داشتند، موفق شد با گل به خودی فرشاد فرجی و گلزنی شیمبا به برتری برسد و به روند ناکامی‌هایش پایان دهد و در آن طرف هم روند سه برد متوالی شهرخودرو در آسیا و لیگ برتر پایان پیدا کند.
هفته نوزدهم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 98/11/16 ؛ ساعت: 16
استادیوم: شهدای فولاد خوزستان/ تماشاگر:2957 نفر
داور: رضا کرمانشاهی/ کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و یوسف مغروری؛ داور چهارم: تورج عیوض‌محمدی؛ کمک داوران پشت دروازه: حسین زمانی و مجید محمدی/ ناظر: مسعود مرادی.
  
فولاد خوزستان
شهاب گردان
موسی کولی‌بالی
ایوب والی
فرزاد جعفری
عارف آقاسی
محمد آبشک
احمد عبدالله‌زاده(84- محمدزبیر نیک‌نفس)
فرشاد احمدزاده
آیاندا پاتوسی(66- عباس بوعذار)
حسن بیت‌سعید(8- صابر حردانی)
لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام
 
شهرخودرو مشهد
سید مهدی رحمتی
فرشاد فرجی
علی نعمتی
حسن جعفری
محمدعلی فرامرزی
محمدحسین مرادمند
اکبر صادقی
سعید صادقی
امین قاسمی‌نژاد(83- روح‌الله سیف‌اللهی)
محمدرضا خلعتبری(77- میرسلاو اسلاوو)
محمد قاضی
سرمربی: مجتبی سرآسیایی
 
اخطار
عباس بوعذار(4+90) از فولاد
 
شرح گل
فولاد 1 - شهرخودرو (دقیقه 65): گل به خودی فرشاد فرجی): ارسال پاتوسی از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین، از مقابل دروازه شهرخودرو عبور کرد و بعد از برخورد به ایوب والی، در جناح چپ به آقاسی رسید که سانتر او را فرشاد فرجی با دفع اشتباه وارد دروازه خودی کرد.
فولاد 2 - شهرخودرو صفر (دقیقه 84: لوسیانو پریرا): اشتباه عجیب حسن جعفری در پاس دادن موجب شد تا پریرا در پشت محوطه جریمه شهرخودرو صاحب توپ شود و با شوت پای چپ دروازه شهرخودرو را باز کند.
 
دوقلوهای فولاد و دو گل نجات‌بخش
آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا دو مهاجم فولادی ها در دیدار امروز این تیم توانستند دو گل بسازند. یک غیرمستقیم و دیگری مستقیم. دو گلی که بازی گره خورده فولادی ها را با پیروزی تمام کرد.
فولادی ها امروز توانستند از پس تیم شهرخودرو بگذرند و مزد بازی خوب خود را با دو گلی که وارد دروازه این تیم کردند بگیرند. اما در میان بازیکنانی که در این دیدار به میدان رفتند دو مهاجم آفریقایی و برزیلی این تیم را باید موثرتر از بقیه بدانیم. آیاندا پاتوسی که اخیرا با پوشیدن پیراهن فولاد برای دومین بار در لیگ ایران آغاز به کار کرد در میانه های نیمه دوم که حملات تیمش گره خورده بود با ارسالی دقیق آغاسی را راه انداخت تا ارسال این بازیکن پس از برخورد به مدافع شهرخودرو اولین گل را برای فولادی ها به همراه داشته باشد و به این ترتیب بازیکن سابق استقلالی ها گلساز غیرمستقیم فولادی ها در اولین گل به ثمر رسیده این دیدار نام گرفت.
 لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی شاغل در فوتبال ایران نیز توانست با تیزهوشی دومین گل بازی و تیمش را به ثمر برساند. این مهاجم که توانست از اشتباه هافبک شهرخودرو نهایت استفاده را ببرد پس از دزدیدن توپ، با شوتی دقیق و به موقع دومین گل فولادی ها را به ثمر رساند تا رسما پیروزی تیمش را پرگل تر کند و به همین ترتیب می توان گفت دو مهاجم خارجی فولادی ها که شاید بتوان آنها را دوقلوهای فولاد نامید سه امتیاز این تیم را برای دیدار امروز بیمه کردند.
برچسب ها: فولاد خوزستان