به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۹۹۰۴۰

رضا صادقی:پرسپولیس ببازد تلفن جواب نمی‌دهم

گروه فرهنگی: خواننده محبوب پاپ معتقد است پرسپولیس چیزی برای قهرمانی کم ندارد و می‌تواند برای چهارمین فصل پی‌درپی قهرمان لیگ برتر شود.
رضا صادقی:پرسپولیس ببازد تلفن جواب نمی‌دهم
«همه مزه دربی به کری خواندنش است. من هم بی‌صبرانه منتظر شروع دربی هستم. ان‌شاءالله شاهد یک بازی خفن باشیم و تیم محبوبم برنده این دیدار باشد. » این‌ها آخرین حرف‌های رضا صادقی، خواننده مطرح کشور است که به شدت به فوتبال علاقه دارد و البته پرسپولیسی است. گفت‌وگوی روزنامه خبر ورزشی را با رضا صادقی در آستانه دربی بزرگ پایتخت را در ادامه می‌خوانید.
اوضاع تیم محبوب‌تان قبل از دربی چطور است؟
خدا را شکر همه چیز خوب است. پرسپولیس در صدر جدول حضور دارد، دو بازی اول نیم‌فصل دوم را با پیروزی پشت سر گذاشت و همه بی‌صبرانه منتظر بازی روز پنج‌شنبه مقابل استقلال هستیم تا با برد دربی یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.
آن‌طور که مشخص است مشکلات مالی تأثیر زیادی روی روحیه بازیکنان و کادر فنی گذاشته!
این مشکلات و البته ضعف‌های مدیرتی همیشه وجود داشته و چیز جدیدی نیست. من شک ندارم بازیکنان باغیرت پرسپولیس روز پنج‌شنبه بهترین نمایش خود را اجرا می‌کنند تا دل هواداران شاد شود. بازیکنان پرسپولیس در این سال‌ها نشان دادند کاملاً درک می‌کنند در چه تیمی حضور دارند و چه پیراهن باارزشی را بر تن می‌کنند.
آمدن گل‌محمدی را چطور می‌بینید؟
یحی از جنس پرسپولیس است و سابقه زیادی در این تیم دارد و به خوبی اوضاع و شرایط پرسپولیس را درک می‌کند. باید قبول کنیم تیم‌های ما خیلی احساسی هستند و یک مربی ایرانی مثل یحیی بهتر می‌تواند با بازیکنان ارتباط برقرار کند و با آن‌ها رفیق شود. گل‌محمدی ثابت کرده ادا و اصول ندارد و ناز نمی‌کند. البته که یحیی هم نیاز به کمک دارد و بدون کمک و حمایت نمی‌تواند موفق شود. شما به کارنامه فوتبالی یحیی هم اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید نتایج بسیار خوبی به همراه تیم‌های قبلی‌اش گرفته و این موضوع کاملاً امیدوارکننده است.
پس به قهرمانی پرسپولیس با یحیی خوشبین هستید؟
بله، صد درصد. پرسپولیس چیزی برای قهرمانی کم ندارد و می‌تواند برای چهارمین فصل پی‌درپی قهرمان لیگ برتر شود. البته نباید تیم‌های خوبی مثل استقلال را فراموش کرد.
شما معتقدید استقلال رقیب پرسپولیس در راه قهرمانی به حساب می‌آید؟
بله، استقلال تیم فوق‌العاده‌ای دارد و بازی‌های زیبایی به نمایش می‌گذارد. شاید باورتان نشود ولی در چند وقت اخیر بازی‌های استقلال را دیدم و خیلی لذت بردم. در واقع بازی‌های استقلال در این فصل دل‌نشین است. استقلال تیم قابل احترامی است و بازیکنان بسیار خوبی مثل مهدی قائدی دارد، ولی خب امیدوارم تیم محبوبم برنده دربی و قهرمان لیگ شود.
نبود شجاع چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد؟
شجاع فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است و کیفیت فنی بالایی دارد و چقدر خوب می‌شد در این بازی حضور داشت، ولی پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد که می‌توانند در این دیدار بازی کنند. از این بابت نگرانی‌ای وجود ندارد، چون یک سرباز گردن‌کلفت جای شجاع را پر خواهد کرد.
دوست نداشتید برای تماشای دربی به ورزشگاه بروید؟
چرا خیلی دوست داشتم به ورزشگاه بروم و دربی را از نزدیک ببینم، ولی متأسفانه شرایطش وجود ندارد. فکر کردم برای‌تان تعریف کردم که وقتی برای اولین بار به ورزشگاه رفتم چه اتفاقی افتاد.بله، دقیقاً یادم می‌آید، ولی اگر امکانش وجود دارد یک بار دیگر تعریف کنید.واقعیتش این است که یک بار برای دیدن بازی پرسپولیس به ورزشگاه رفتم و به دلیل شرایط جسمانی‌ام نمی‌توانستم از پله‌ها رفت‌وآمد کنم و مجبور بودم از آسانسور استفاده کنم، ولی در کمال تعجب مسئول ورزشگاه به من گفت امکان استفاده از آسانسور وجود ندارد، چون خراب است. در همین حین دیدم یک نفر دیگر از آسانسور پیاده شد و از آن‌جا فهمیدم بهتر است برگردم و بازی را از تلویزیون تماشا کنم. اتفاقاً آن فرد کاملاً مرا شناخت، ولی خب رفتارش اصلاً مناسب نبود.
دربی را چند - چند پیش‌بینی می‌کنید؟
من فکر می‌کنم یک بازی جذاب و یک دربی خفن را شاهد خواهیم بود و تیم محبوبم پرسپولیس دو بر یک استقلال را شکست می‌دهد. گل‌های پرسپولیس را ترابی و علیپور می‌زنند و گل استقلال را قائدی.
اهل کری خواندن هم هستید؟
بله، خیلی زیاد. همه مزه دربی به کری خواندنش است. من هم این موضوع را دوست دارم. البته در این چند فصل اخیر همیشه ما دست بالا را داشتیم و دوستان استقلالی چیزی برای گفتن نداشتند. چون اکثراً ما برنده دربی و قهرمان لیگ بودیم. البته اگر پرسپولیس ببازد تلفنم را جواب نمی‌دهم (با خنده).
با چه کسانی کل‌کل فوتبالی دارید؟
احسان خواجه‌امیری، بابک جهانبخش و امیر جعفری وحشتناک استقلالی هستند و معمولاً برای هم کری می‌خوانیم. به خصوص احسان که علاقه زیادی به کری خواندن هم دارد، ولی شک نکنید از پسش برمی‌آیم.
تو کنسرت‌های‌تان هم کری می‌خوانید؟
بله، صد درصد. اتفاقاً همیشه قبل از این که آهنگ «مشکی رنگ عشقه» را بخوانم از حاضران در کنسرت می‌پرسم پرسپولیسی هستند یا استقلالی؟ و برای استقلالی‌ها کری می‌خوانم.
حرف آخر...
لطفاً بنویسید تمام صحبت‌های من دلی و البته فوتبالی بود، چون اصلاً اهل بی‌احترامی نیستم. فقط به عنوان کسی که عاشق فوتبال هستم حرف زدم. ممنون از شما. به امید برد تیم محبوبم پرسپولیس در دربی البته با احترام به استقلال و هوادارانش.