به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۱۹۹۲۱۶

رونمایی هواوی Y7p با دوربین اصلی سه گانه

گروه فناوری: هواوی Y7p از راه رسید. این گوشی هواوی به صفحه نمایش 6.39 اینچی مجهز شده و قدرت آن را چیپست کایرین 710F تامین می کند.
رونمایی هواوی Y7p با دوربین اصلی سه گانه
ابعاد این گوشی هوشمند برابر با 8.13 × 76.13 × 159.81 میلی متر بوده و وزن آن به 176 گرم می رسد. در جلوی آن شاهد قرارگیری نمایشگر 6.39 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس هستیم. نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه برابر با 90.15 درصد است. قدرت گوشی هواوی وای 7 پی توسط چیپست 8 هسته ای کایرین 710F تامین می شود. این پردازنده را 4 گیگابایت رم همراهی می کند.هواوی برای این محصول خود 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه کارت حافظه درنظر گرفته است. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 است. انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند که البته قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نیست.

روی پنل پشتی هواوی Y7p دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می کند. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده که توسط سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی همراهی می شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنند.در حال حاضر هواوی اطلاعاتی در رابطه با قیمت و همچنین تاریخ عرضه این اسمارت فون در اختیار رسانه ها قرار نداده است. کاربران می توانند در تایلند این دستگاه را در رنگ های آبی و مشکی سفارش دهند. این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند با نام هواوی P40 Lite E وارد بازار جهانی شود.
مرجع : کلیک
برچسب ها: هوآوی