کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راهنمای جامع سفر به کیش در نوروز 99

20 بهمن 1398 ساعت 10:01


گروه جامعه: بدون شک تور ارزان کیش یکی از پرطرفدارترین سفرهای نوروزی میان مردم ایران است. کیش که دومین جزیره بزرگ جنوب ایران محسوب می‌شود در تمام ماه‌های سال مسافران زیادی دارد. تفریحات متنوع، سواحل زیبا، هتل‌های با کیفیت و پاساژهای بسیاری که در این جزیره ساخته شده است، هر روز از ماه را در این جزیره، دوست داشتنی می‌کند. اما برای سفر به کیش مخصوصا در روزهای پرترددی مانند نوروز چگونه برنامه ریزی کنیم تا با مناسب ترین قیمت و با کیفیت تر سفرمان برگزار شود. در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

کدام مناسب تر است؟ خرید بلیط هواپیما و یا رزرو تور کیش؟
یکی از مهمترین و اولین دغدغه مسافران این جزیره خرید تور کیش و یا رزرو جداگانه بلیط هواپیما و هتل است! اینکه بلیط رفت و برگشت را از همان ابتدای سفر به کیش خریداری کنیم و یا در انتهای سفر بلیط برگشت را تهیه کنیم از مواردی است که قبل از سفر ذهن مسافران را به خود درگیر می‌کند و گاها دردسرساز نیز می‌شود. برای اینکه درست تصمیم بگیرید بهتر است قبل از سفر، به چند سوال پاسخ دهید!

آیا اقامتگاهی در کیش دارید و یا برای اقامت می‌خواهید رزرو هتل انجام دهید؟ سوال دوم اینکه برای اقامت خود زمانی تعیین کرده اید و یا ممکن است برخلاف پیش بینی اولیه مدت زمان بیشتری را در این شهر بگذرانید؟ اگر به طور قطعی از مدت زمان سفر خود و زمان بازگشت خود اطمینان دارید و در صورتی که در کیش محلی برای اقامت ندارید، بهتر است در همان ابتدای سفر اقدام به خرید تور کیش کنید. چرا که ممکن است به هنگام بازگشت به شهر خود با قیمت‌های بالای بلیط برگشت مواجه شوید. همین طور در ایام نوروز به دلیل شلوغی این شهر بهتر است محل اقامتتان را از قبل پیش بینی و تهیه نمایید. تور در سامانه آنلاین سفرمی مجموعه ای از هتل و بلیط تعریف شده است. (البته مواردی همچون استقبال فرودگاهی و گشت شهری در صورت وجود داشتن در پکیج ذکر می‌شود). بنابراین اگر یکی از پکیج‌های تور کیش را انتخاب کرده اید می‌توانید در آن زمان سفر به کیش، هتل یا هتل آپارتمان، مدت زمان سفر را متناسب با خود شخصی سازی کنید. اگر مدت زمان اقامتتان را تعیین نکرده اید بهتر است بلیط برگشت خود را تهیه نکنید! چرا که در صورت عوض شدن برنامه تان و کنسلی بلیط هواپیمای برگشت، در صورتی که به صورت سیستمی باشد، مبلغی از آن کسر می‌شود و اگر چارتر باشد، کل مبلغ بلیط سوخت می‌گردد. البته اگر بلیط هواپیما چارتر خود را از سفرمی تهیه کرده باشید، مانند قوانین بلیط سیستمی و بسته به زمانی که کنسلی خود را اعلام کرده اید مبلغی از آن به مسافر عودت داده می‌شود.

در ایام نوروز هتل یا هتل آپارتمان تهیه کنیم؟
هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های کیش، سطح‌های کیفیت متفاونی دارند و سطح کیفیت بالا را می‌توان در هر دوی آنها تجربه کرد. انتخاب بین این دو، کاملا سلیقه ای است اما پیشنهاد می‌شود اگر به صورت جمعیتی سفر می‌کنید از هتل آپارتمان به جای هتل استفاده کنید. چرا که عموما درهتل‌ها، تعداد افرادی که در یک اتاق پذیرش می‌شوند محدود است و ممکن است مجبور شوید تعداد اتاق‌های بیشتری رزرو کنید و هزینه بیشتری را متحمل شوید. شاید عده ای تصور کنند که بلیط هواپیما کیش و هتل‌های این جزیره در ماه‌های سرد سال با توجه به باز بودن مدارس و اداره‌ها کمتر از تابستان به فروش می‌رسد اما جالب است بدانید که بلیط هواپیما و هتل کیش در ماه‌های سرد سال نسبت به تابستان فروش بیشتری دارد. آب و هوای مطبوع این جزیره در این فصل را می‌توان دلیل این امر دانست.
در ادامه به معرفی بعضی از هتل‌های کیش می‌پردازیم.

هتل آنا کیش
هتل آنای کیش از جمله هتل‌هایی است که نه تنها قیمت مناسب و ارزانی دارد بلکه در منطقه ای آرام نیز قرار دارد. این هتل در میدان امیرکبیر واقع شده است.
اگر چه این هتل بافتی قدیمی دارد اما به خوبی بازسازی شده و حیاط زیبا و دلبازی دارد که شبها می‌توان از چای و قلیان در کنار فواره‌های استخر کوچک لذت برد. این هتل که در نزدیکی بازار مروارید و زیتون قرار گرفته محل مناسبی برای اقامت می‌باشد و قیمتی مناسب نیز دارد.

هتل لوتوس کیش
هتل لوتوس کیش هم می‌تواند گزینه مناسبی برای گردشگران تور کیش باشد. معماری به سبک دوره هخامنشی در جای جای این هتل دیده می‌شود. مساحت این هتل 5000 متر است و تعداد طبقات آن 3 می‌باشد.  محوطه باغی اطرف آن به ۱۲۰۰ متر مربع می‌رسد. فاصله این هتل تا اسکله تفریحی کیش تنها ۱۰ دقیقه است و انتخابی مناسب برای اقامت می‌باشد. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی این هتل به همراه لابی ۱۰۰۰ متری آن از جمله ویژگی‌های این هتل می‌باشد. برای رزرو هتل و بلیط هواپیما تهران کیش به  www.safarme.com  مراجعه کنید.


 هتل تماشا کیش
اگر به دنبال تور ارزان کیش هستید می‌توانید هتل تماشا را رزرو کنید که هم قیمت مناسبی دارد و در عین حال کیفیت بالایی نیز اراده می‌کند. این هتل نه تنها به بازار و ساحل نزدیک است بلکه غذاهای با کیفیتی هم ارایه می‌کند. از جمله خدمات این هتل ترنسفر فرودگاهی مسافران است.
 

هتل گراند کیش
هتل گراند کیش علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بالایی هم دارد که می‌توان در آن تور ارزان کیش را تجربه کرد. علاوه بر قیمت و کیفیت این هتل در سطح بالای نظافت قرار دارد و اگر مسئله نظافت برای شما بسیار اهمیت دارد این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر به خرید نیز علاقمندید می‌توانید اطمینان داشته باشید که این هتل به مراکز خرید نزدیک است. چایخانه سنتی این هتل محل مناسبی برای وقت گذرانی است و البته رستورانی که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین دریایی سرو می‌شود.
 
برای رزرو تور و یا بلیط هواپیما از هرجای ایران به این جزیره زیبا می‌توانید از سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی استفاده نمایید.


کد مطلب: 199609

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/199609/راهنمای-جامع-سفر-کیش-نوروز-99

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir