به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۱۹۹۸۲۱

آبیدال: تمدید قرارداد مسی کار راحتی نیست

گروه ورزشی: اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا، اظهار امیدواری کرد که لیونل مسی قراردادش را با این باشگاه تمدید کند اما تایید کرد که رسیدن به این هدف کار آسانی نیست.
آبیدال: تمدید قرارداد مسی کار راحتی نیست
به گزارش "ورزش سه"، براساس بندی که در قرارداد مسی با بارسلونا وجود دارد، او می تواند در تابستان آینده این باشگاه را ترک کند و شایعه جدایی او بعد از درگیری اخیر او با آبیدال شدت گرفت.آبیدال چند روز قبل ادعا کرد که بازیکنان بارسا در اخراج ارنستو والورده نقش داشتند؛ ادعایی که با واکنش مسی همراه و به یک بحران در باشگاه بارسلونا تبدیل شد. همین مسئله شایعاتی در مورد احتمال جدایی ستاره آرژانتینی و رفتن او به منچسترسیتی ایجاد کرد. مسی تا سال 2021 با بارسا قرارداد دارد اما براساس بندی که در قرارداد او وجود دارد، می تواند در پایان همین فصل نوکمپ را ترک کند؛ هرچند او بارها اعلام کرده که می خواهد با پیراهن بارسا از فوتبال خداحافظی کند.
اکنون نشریه موندو دپورتیوو بخش دوم مصاحبه آبیدال را منتشر کرده که در آن، در مورد تمدید قرارداد مسی صحبت کرده است.او گفت:" این سوالی است که او باید پاسخ بدهد. امیدوارم او بماند. لئو گفته که بارسا برای او همه چیز است و اینکه می خواهد بماند اما باید شرایط را بررسی کنیم. ما در مورد بهترین بازیکن دنیا صحبت می کنیم و تمدید قرارداد با چنین بازیکنی اصلا آسان نیست."
 
کیکه ستین، سرمربی جدید بارسا، به تازگی اعلام کرد که دوست دارد نیمار را در تیمش داشته باشد؛ بازیکنی که در سال 2017 بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد اما در تابستان گذشته شایعات زیادی در مورد بازگشت او به نوکمپ به گوش می رسید.آبیدال در این مورد هم گفت:" من کاملا موافقم زیرا اگر در مورد هر بازیکن بزرگی از او سوال کنید، او همین را خواهد گفت. برای کیکه باعث افتخار است که با بازیکنی مانند نیمار کار کند."لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسا، هم که در حال حاضر مصدوم است و احتمالا تا پایان فصل نمی تواند به میادین برگردد، تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد. آبیدال در پاسخ به این سوال که آیا شرایط مصدومیت او، روی مذاکرات تمدید قرارداد تاثیر دارد، گفت:" نه.ابتدا باید به بازیکنان احترام گذاشت؛ به خاطر کاری که برای تیم کرده اند، کاری که در حال انجام است و تلاشی که برای باشگاه خواهند کرد. او اکنون مصدوم است. امیدوارم او به خوبی بهبود پیدا کند و پس از آن مذاکره خواهیم کرد.اگر برای ما به عنوان باشگاه، شرایط مساعد باشد، البته که وارد مذاکره خواهیم شد و او هم باید به ما بگوید که چه احساسی دارد زیرا در نهایت مسئله احترام به باشگاه و تیم مطرح است."
برچسب ها: بارسلونا مسی