به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۱۹۹۸۳۹

«کوبی برایانت»‌ و «لیزا گاردنر» در بین پرفروش‌ها

گروه فرهنگ و هنر: جدیدترین فهرست هفتگی آثار پرفروش ‌غیرداستانی و داستانی نشریه نیویورک‌تایمز در حالی منتشر شد که کتاب خاطرات «کوبی برایانت» و رمان جدید «لیزا گاردنر» نیز در آن به چشم می‌خورد.
«کوبی برایانت»‌ و «لیزا گاردنر» در بین پرفروش‌ها
در بخش فهرست آثار پرفروش داستانی این نشریه، این هفته رمان جدیدی از «لیزا گاردنر» ‌با عنوان «زمانی که مرا می‌بینی» در جایگاه سوم  دیده می‌شود. «گاردنر» در این رمان داستان ملحق شدن «دی دی وارن» ‌و «‌فلورا دین جوین» ‌به «کیمبرلی کوئینسی»‌ را که یک مامور اف. بی. آی است روایت می‌کند.رمان جنجالی «غبار آمریکایی» نوشته «جنین کامینز» که انتقاد بسیاری از نویسندگان مکزیکی را به دنبال داشت نیز همچون هفته گذشته در صدر فهرست پرفروش‌های داستانی این نشریه قرار دارد. «غبار آمریکایی» داستان زنی مکزیکی از طبقه متوسط را روایت می‌کند که پس از کشته‌ شدن همسر خبرنگارش و دیگر اعضای خانوده‌اش توسط یک باند مواد مخدر در مکزیک، به‌همراه پسر هشت‌ساله‌اش به سمت مرز مکزیک و ایالات متحده فرار می‌کند.منتقدان این رمان معتقدند، «غبار آمریکایی» تصویری ناآگاهانه از مکزیک به مخاطب ارائه می‌دهد که به واسطه آن به کلیشه‌های سابق درباره این کشور نیز دامن زده می‌شود.

رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اوئنز»‌ هم پس از گذشت ۷۴ هفته از حضورش در این فهرست این‌بار در جایگاه دوم قرار گرفته است.همچنین رمان «گم‌شده» نوشته «جیمز پترسون»‌ و «جیمز او بورن» و رمان «ادوارد عزیز» نوشته «آن ناپولیناتو» به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم این فهرست قرار گرفته‌اند.در فهرست پرفروش‌های غیرداستانی نشریه نیویورک‌تایمز «حافظه مامبا: چطور بازی می‌کنم» کتاب خاطرات «کوبی برایانت» بسکتبالیست مشهور آمریکایی، پس از گذشت هفت هفته از حضورش در این فهرست در جایگاه چهارم قرار گرفته است. این بسکتبالیست حدود دو هفته پیش در پی سقوط هلیکوپتر به همراه دخترش و چند نفر دیگر جان خود را از دست داد. از دیگر آثار حاضر در فهرست کتاب‌های غیرداستانی پرفروش این نشریه به کتاب «دختر تحصیل‌کرده» نوشته «تارا وست‌اور»‌ و «شدن» کتاب خاطرات «میشل اوباما» بانوی اول سابق ایالات متحده می‌توان اشاره کرد که هر کدام به ترتیب پس از گذشت ۱۰۲ و ۶۰ هفته، جایگاه خود را در این فهرست حفظ کرده‌اند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: کوبی برایانت