به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۱۹۹۹۱

مرگ کارگر جوان در اولین روز کاری​اش

گروه حوادث: کارگر جوان در نخستین روز کاری‌اش به عمق 28 متری چاهی سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
مرگ کارگر جوان در اولین روز کاری​اش
 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه وقوع حادثه سقوط در چاه در ساعت 9:44 صبح امروز به آتش‌نشانی اطلاع داده شد، گفت: پس از اعلام وقوع این حادثه، آتش‌نشانان ایستگاه شش و گروه نجات چهار به محل حادثه که یک ساختمان در حال ساخت به آدرس قیطریه خیابان قلندری بود، اعزام شدند. وی محل وقوع حادثه را طبقه -1 یک ساختمان در حال ساخت اعلام کرد و گفت: در این طبقه چاهی به عمق 28 متر قرار داشت که نیمی از آن نیز مملو از آب‌های سطحی بود.

سید جلال ملکی با بیان اینکه یکی از کارگران حین کار و انجام عملیات ساختمانی به داخل این چاه سقوط کرده بود، گفت: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشغول عملیات شده و همزمان با ایمن‌سازی محل، با توجه به اینکه کارگر در زیرآب محبوس شده بود، اقدام به تخلیه محتویات داخل چاه کردند.

ملکی با اشاره به خروج این کارگر و تحویل وی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه، اظهارکرد: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این کارگر 23 ساله افغان را تایید و اعلام کردند. وی نداشتن درپوش، تاریک بودن محل، آشنا نبودن با محیط و بی‌احتیاطی کارگر را از علل وقوع این حادثه برشمرد و گفت: بنا به گفته شاهدان در محل، این کارگر اولین روز کاری خود را آغاز کرده بود که متاسفانه جان خود را از دست داد. به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، عوامل آتش‌نشانی در ساعت 11:36 پس از ایمن‌سازی محل و ارائه توصیه‌ها و هشدارهای مربوطه، به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.
مرجع : ايسنا

۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۴۲
افغانی ها خیلی ملت مظلوم و ستم دیده ای هستن (162486)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۲۹
خدا رحمتش کند.فاتحه (162539)
همت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۵:۵۸
متاسفم
خدا رحمتش كنه
جوان 23 ساله در اولين روز كاري از دنيا بره خيلي دردناكه (162581)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۴۴
ینی خودکارگر بیشتر از همه مقصر بوده عجب روئی. (162642)