کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جنتی در رابطه با انتخابات: ما کار خود را کردیم، مردم هم کار خود را بکنند

22 بهمن 1398 ساعت 12:00

گروه سیاسی: دبیر شورای نگهبان در رابطه با انتخابات اظهار کرد: ما کار خود را کردیم و ای مردم عزیز شما هم کار خود را کنید.


به گزارش ایسنا، آیت الله جنتی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: سلام بر همه مردم عزیز، من باید دست و پای این مردم را ببوسم که ۴۱ سال است عقب نشینی نمی‌کنند و مقاومت کردند و با قدرت‌ها جنگیده‌اند. انقلاب از ایام خداست و تمام قدرت‌ها آمدند تا انقلاب مردمی ما را بشکنند اما آنها شکسته شدند و ما نشدیم و خدا یار و یاور ما بوده است. دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه امام را خدا یاری کرد، گفت: امت امام را خدا یاری کرد و وقتی خدا یاری کند هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را بشکند. وی افزود: به کوری چشم دشمن ترامپ، آمریکا، انگلیس، آل سعود مردم ما چهل و یکمین سال پیروزی انقلابشان را جشن می‌گیرند. جنتی با بیان اینکه ما ایستاده‌ایم و عقب نشینی نمی‌کنیم گفت: تحریم و جنگ علیه ما کردند و کشتند و هر شرارتی توانستند انجام دادند اما قدرت اسلام روز به روز بیشتر شد.
وی در پاسخ به سوالی در رابطه با ویژگی‌های حضور امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت:  امسال شرارت و رذالت آمریکا بیشتر شده است و از طرف دیگر معامله قرن را مطرح کرده تو فلسطین‌ را نابود کند. همچنین روز به روز تحریم و تهدید می‌کند که مردم ما بترسند و عقب نشینی کنند. بر فشارهای اقتصادی را هم افزوده اما مردم ما می‌گویند می‌میریم اما ذلت نمی‌پذیریم. دبیر شورای نگهبان در رابطه با انتخابات اظهار کرد: ما کار خود را کردیم و ای مردم عزیز شما هم کار خود را کنید. وی افزود: کسانی را انتخاب کنید که طعم گرسنگی را چشیده باشند و درد مردم را بدانند و به داد فقرا برسند. وقتی به مجلس می‌روند به فکر جیبشان نباشند. دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: کسانی که به فکر مردمشان و راستگو، راستگو و راستگو باشند را انتخاب کنید. اگر دیدید راست می‌گویند به آنها رای دهید و اگر  دیدید دروغ می‌گویند به آنها رای ندهید.

کدخدایی: ۷۱۰۰ نفر تایید صلاحیت شدند
image.png
سخنگوی شورای نگهبان از تایید صلاحیت بیش از ۷۱۰۰ داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس یازدهم خبر داد.
به گزارش ایسنا عباسعلی کدخدایی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن 98 اظهار کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که بررسی صلاحیت‌ها دقیق و بر اساس مستندات بوده است، از جهت تعداد داوطلبانی که صلاحیتشان تایید شده هم همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی به نظر ما افرادی را دارند. بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر صلاحیتشان تایید شده است که امروز در اختیار فرمانداری‌ها قرار خواهد گرفت.

گفتنی اینكه 16800 نفر برای كاندیداتوری انتخابات مجلس ثبت‌نام كرده بودند كه نشان می دهد حدود 60 درصد آنها تایید صلاحیت نشده‌اند.


کد مطلب: 200132

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/200132/جنتی-رابطه-انتخابات-کار-خود-کردیم-مردم-هم-بکنند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir