به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۰۰۲۱۷

نمایشگر آیفون SE 2 از آیفون 8 بزرگتر است

گروه فناوری: برخلاف اطلاعات قبلی، آیفون SE 2 از نمایشگر بزرگتری نسبت به آیفون 8 بهره می برد. گزارش جدید به صفحه نمایش 4.9 اینچی آیفون SE 2 اشاره می کند.
نمایشگر آیفون SE 2 از آیفون 8 بزرگتر است
گزارش جدیدی به تازگی ادعا می کند که برخلاف اخبار گذشته، اندازه نمایشگر گوشی آیفون SE 2 بزرگتر از نمایشگر آیفون 8 (4.7 اینچ) است. ظاهرا آیفون جدید SE 2 با یک نمایشگر 4.9 اینچی و سنسور اثر انگشت عرضه می شود و از فناوری شناسایی چهره بهره نمی برد. لازم به ذکر است؛ برخی شایعات از این دستگاه با نام آیفون 9 یاد می کنند.جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی فست کمپانی، به یک نمایشگر 4.9 اینچی اشاره می کند که گویا متعلق به آیفون SE 2 است. به نظر می رسد که شرکت اپل علیرغم افزایش اندازه نمایشگر، چند ویژگی را از دستگاه جدید حذف کرده تا در نهایت بتواند آن را با قیمت احتمالی 399 دلار به فروش برساند.طبق این گزارش، گوشی ارزان قیمت جدید از رویکرد مقیاس پذیر قبلی استفاده کرده و از همان ویژگی های معمولی اپل مانند حسگر اثر انگشت در دکمه هوم بهره می برد. این دستگاه از فناوری شناسایی چهره Face ID استفاده نمی کند. ظاهرا اپل توانسته با کاربرد مجدد طراحی یکی از گوشی های قدیمی خود یعنی آیفون 8، در هزینه ها صرفه جویی کند؛ با این حال آیفون جدید به نمایشگر 4.9 اینچی مجهز خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده قبلی توسط فست کمپانی نیز به قیمت مناسب 399 دلاری محصول جدید اپل اشاره کرده اند. با این حال خبری در مورد مشخصات مربوط به حافظه در دسترس نیست. بر اساس پیش بینی های مینگ چی کو، نسخه های مختلف آیفون اس ای 2 با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه می شوند، که البته این میزان از حافظه برای دستگاهی با قیمت 399 دلار بسیار سختاوتمندانه به نظر می رسد. علاوه بر نمایشگر بزرگتر، این دستگاه به پردازنده اپل A13 Bionic نیز مجهز می شود.با اینکه تصاویر CAD لو رفته قبلی بیانگر یکسان بودن اندازه نمایشگر SE 2 و آیفون 8 بوده اند، اما گزارش اخیر فست کمپانی به جزییات متفاوتی اشاره کرده است. نمی توان به صحت قطعی این گزارش اطمینان کرد. گفته می شود که گوشی ارزان قیمت اپل در اواخر ماه مارس رونمایی می شود. پس به زودی اطلاعات بیشتر و دقیق تری در خصوص این محصول در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.
مرجع : کلیک
برچسب ها: آیفون‌