به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۲۰۰۲۳۸
تحقیر العین در امارات

شاگردان قلعه نویی گل کاشتند

گروه ورزشی: شاگردان امیر قلعه نویی با چهار گل العین را در خانه شکست دادند.
شاگردان قلعه نویی گل کاشتند
به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان ایران از ساعت ۱۸:۲۰ در امارات مقابل العین قرار گرفت که این دیدار با برتری قاطع و ۴ بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید.
محمد محبی در دقیقه ۳۸، کی‌روش استنلی در دقیقه ۴۶، سروش رفیعی در دقیقه ۵۲ و محمد طیبی در دقیقه ۸۰ برای سپاهان گل زدند.
نیمه نخست
نخستین موقعیت بازی با فرار تند و تیز محمد محبی از سمت راست زمین العین خلق شد که ضربه این بازیکن به سمت دروازه العین با واکنش نه چندان مطمئن خالد عیسی به کرنر رفت و کرنر هم ثمری برای زردپوشان نداشت.
در ادامه العین برای استفاده از موقعیت میزبانی خود، توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه نیازمند خلق کند تا مجددا سپاهان در دقیقه ۲۴ دروازه این تیم اماراتی را با ارسال سروش رفیعی تهدید کرد.
گل: در دقیقه ۳۸ سپاهان مزد بازی برتر خود را گرفت. ارسال خوب به روی دروازه العین در داخل محوطه شش قدم روی سر محمد محبی قرار گرفت و این بازیکن با دقت بالا گل نخست تیمش را به ثمر رساند.
نیمه دوم
گل: نیمه دوم با اشتباه غافلگیرکننده فلاح ولید آغاز شد و توپ در موقعیت تک به تک مقابل پای استنلی افتاد و این بازیکن هم گل دوم تیمش را وارد دروازه العین کرد.
گل: در دقیقه ۵۲ یک بار دیگر سپاهان دروازه العین را برای سومین مرتبه باز کرد. ضدحمله سریع سپاهان به روی دروازه العین و پاس در عرض سعید آقایی به داخل محوطه هجدهم قدم با ضربه مطمئن سروش رفیعی تبدیل به گل سوم شاگردان قلعه نویی شد.العین برای جبران گل‌های خورده خود، به حملاتش افزود و در دقیقه ۵۵ کایو در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت که ضربه او در داخل چارچوب نبود و توپ به بیرون رفت. ادامه تلاش‌های العین برای جبران سه گل خورده با بازی کم اشتباه سپاهان و بستن فضاها در زمین خودی همراه بود و بازیکن العین به طور مرتب با خطا نماینده ایران را متوقف کردند.
گل: در دقیقه ۸۰ سپاهان با ضربه سر محمد طیبی توانست گل چهارم نماینده ایران را وارد دروازه العین کند. ارسال امید نورافکن و ضربه دقیق طیبی، هیچ واکنشی از سوی خالد عیسی در بر نداشت.
بعد از گل چهارم نیز سپاهان به میدان داری خود ادامه داد و دست از حفظ توپ بر نداشت تا بازی با ۴ گل به سود زردپوشان ایرانی و بسته ماندن پیام نیازمند خاتمه یابد.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طییبی، شایان مصلح، سعید آقایی، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی (ولادمیر کومان ۸۳)، محمدرضا حسینی (سجاد شهباززاده ۷۱)، محمد محبی و کی روش استنلی (علی قربانی ۷۷).
ترکیب العین: خالد عیسی، سالم عبدالله (کارت زرد)، اسماعیل احمد، کایو کانیدو (محسن عبدالله ۸۰)، اسلام خان، لابا کودجو، بندرالاحبابی (جمال معروف ۵۶)، احمد برمان (عمر یاسین ۶۵) ، فلاح ولید، تسوکاسا شیوتانی و سعید جمعه (کارت زرد).