به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۰۰۵۵۹

ملکه خوش‌لباس اسپانیایی /تصاویر

گروه عکس: لباس صورتی بلند لتیسیا از طراحی کارولینا هِررا بیش از هر چیز دیگری توجه علاقه‌مندان به مد را به خود جلب‌کرد. لباس تنگ، با آستین‌هایی کمی بلند و گلدوزی‌های سفید و جواهراتی که با آن طرح هماهنگ شده بودند. او در اکتبر گذشته نیز با این لباس در ژاپن دیده‌شده بود. او این‌لباس زیبا را با تاجی از Fleur de lys روی سر گذاشت.
ملکه خوش‌لباس اسپانیایی /تصاویر
خانواده سلطنتی اسپانیا با مجموعه‌ای از عکس‌های خانوادگی که به تازگی منتشر کرده‌اند مورد توجه قرار گرفته‌اند، به ویژه ملکه لتیسیا که محور توجه دوست‌داران مد و لباس در سراسر جهان قرار گرفته‌است. در این گزارش عکس‌های جدید لتیسیا را خواهید دید.

لباس صورتی بلند لتیسیا از طراحی کارولینا هِررا بیش از هر چیز دیگری توجه علاقه‌مندان به مد را به خود جلب‌کرد. لباس آستین‌هایی کمی بلند و گلدوزی‌های سفید دارد و با جواهراتی که با آن طرح هماهنگ شده پوشیده شده‌است. او در اکتبر گذشته نیز با این لباس در ژاپن دیده‌شده بود. لتیسیا این‌لباس زیبا را با تاجی از Fleur de lys پوشید.

لتیسیا که یکی از ملکه‌های الهام‌بخش در زمینه مد و لباس است برای تهیه لباس‌های خود به خانه مد و لباس کارولینا هررا متکی است و لباس‌هایش را برای مناسبت‌های مختلف از آن انتخاب‌می‌کند. اما او به یکی از طرح‌ها بیشتر علاقه داشته و دو رنگ متفاوت از آن را دارد. یکی سرمه‌ای که در کنار همسرش با آن دیده می‌شود و دیگری قرمز رنگ که همراه همسر و فرزندانش با آن عکس انداخته‌است.

ملکه‌اسپانیا در لباس‌ی با طراحی کارولینا هِررا

 
برچسب ها: ملکه اسپانیا