به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۰۰۶۱۷
صعود تراکتورسازی به جایگاه دوم جدول

سوپر گل امروز «اشکان دژاگه» به سایپا/ فیلم

گروه ورزشی: تیم فوتبال تراکتور تبریز با درخشش خیره کننده اشکان دژاگه موفق شد سایپا را سه بریک مغلوب کند.
سوپر گل امروز «اشکان دژاگه» به سایپا/ فیلم
تراکتور تبریز در آغاز هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف سایپا رفت. در این بازی مسعود شجاعی هافبک تیم میزبان  به دلیل اخراج در بازی قبلی غایب بود و در تیم سایپا نیز در کمال ناباوری دو مهر کلیدی این تیم به نام های حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان اصلی و معین عباسیان، هافبک تکنیکی در ترکیب اصلی قرار نداشتند. سکو های پر برف یادگار امام و سرمای هوا مانع از آن شده بود تماشاگر زیادی به ورزشگاه نیایند. سایپا در این بازی در دقیقه ۷ صاحب یک ضربه پنالتی شد و با ضربه بدون نقص محمد رضا سلیمانی به گل اول رسید.
طوفان تراکتور بعد از این گل آرزوهای صادقی و یارانش را در تبریز مدفون کرد. تراکتور در مدت ۱۲ دقیقه ۳گل به سایپا تحمیل کرد تا این تیم غافلگیر شود. ابتدا دردقیقه ۱۶ اشکان دژاگه با شلیکی زیبا از فاصله ۳۰ متری گل اول را به ثمررساند. ۲ دقیقه بعد اشکان پایه گذار گل دوم شد و با پاس عرضی اش احسان حاج صفی را درموقعیت گلزنی قرارداد تا اوهم با ضربه بغل پای دقیق گل دوم را بزند.
در دقیقه ۲۸ رضا اسدی که قصد ارسال توپ روی دروازه سایپا را داشت با اشتباه دروازه بان این تیم محمد اکبر منادی توپ برای سومین بار از خط دروازه سایپا عبور کرد. در نیمه دوم تلاش سایپا برای جبران گل خورد موثر نبود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. تراکتور با این برد خانگی ۳۷ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. سایپا نیز با ۱۹ امتیاز و البته پیش از برگزاری سایر دیدارهای هفته بیستم در رده یازدهم باقی ماند.
فیلم | سوپر گل اشکان دژاگه به سایپا