به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۰۰۶۵

ناطق‌نوري: عده‌ای دلقکِ دنیاپرست و عوام‎فریب، اعتقادات بچه‎های ما را هم زده‌اند

گروه سياسي: يك عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام٬ گفت: عده‌ای «دلقکِ دنیاپرست و عوام‎فریب» می‌گویند کشور را «امام زمان» مدیریت می‌کنند و در ایران «کعبه» درست کرده‌اند و در تهران عده‎ای جمع می‌‎شوند و می‌‎گویند که حضرت مهدی اینجا نماز می‌‎خواند سپس اقتدا می‌‎کنند! آیا در کشور شیعی که مردم پای انقلاب و اعتقادات‎شان ایستاده‎اند آن وقت درست است که یک مشت آدم دلقکِ دنیاپرست و عوام‎فریب مردم را گول بزنند.
ناطق‌نوري: عده‌ای دلقکِ دنیاپرست و عوام‎فریب، اعتقادات بچه‎های ما را هم زده‌اند
به گزارش نامه، حجت‎الاسلام علی‎اکبر ناطق نوری در آئین رونمایی از دو کتاب «اثرآفرینان استرآباد و جرجان» و «ضوابط الرضا (ع)» در گرگان اظهار داشت: رشد یک جامعه در دین‎شناسی آن است، کسانی که خرد و شناخت از دین نداشته باشند هر چه که رنگ و بوی دینی داشته باشد، می‎پذیرند که این یک خطر جدی است. وی با بیان اینکه دینداری خردمندانه را می‎توان در تفقه دین پیدا کرد، تصریح کرد: تفقه دین به معنای دین‎شناسی است که با دینداری فرق می‎کند، مجموع دینداری و خرد را دین‎شناسی می‎گویند و اگر خداوند بخواهد بنده‎ای را مورد لطف خود قرار دهد آن را دین‎شناس می‎کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در تاریخ عرفان‎های حاضری که به وجود آمده اعم از انحرافات فکری و اعتقادی حتی مسلمانان نماز اول وقت خوان را نیز گرفتار خود کرده است حتی گاهی برخی از روحانیون گرفتار مکتب‎هایی به نام دین و عرفان‎های اسلامی شدند. وی با بیان اینکه در عصر ارتباطات چیزی مکتوم نمی‎ماند، خاطرنشان کرد: در یک کشور شیعی عده‎ای پیدا می‎شوند کعبه درست می‎کنند و افراد را دعوت به طواف می‎کنند و ثواب حج و مستطیع بودن نیز دین آنها را ادا می‎کند!

وی با انتقاد از حرکات عده‎ای عوام فریب که به اسم دین نشر اکاذیب می‎کنند، بیان داشت: در تهران عده‎ای جمع می‎شوند و می‎گویند که حضرت مهدی (عج) اینجا نماز می‎خواند سپس اقتدا می‎کنند آیا در کشور شیعی که بچه‎ها عاشقانه شهید شدند و انقلاب این همه سرمایه‎گذاری کرده و مردم پای انقلاب و اعتقادات‎شان ایستاده‎اند آن وقت درست است که یک مشت آدم دلقکِ دنیاپرست و عوام‎فریب مردم را گول بزنند. رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: عده‎ای می‎گویند که کشور را امام زمان (عج) مدیریت می‎کند که این مزخرفات اعتقادات بچه‎های ما را به هم زده است، اینها را کسانی قبول می‎کنند که دینداران دین‎ناشناس هستند و تفقه در دین ندارند.

ناطق نوری در خصوص استفاده از فرهنگ عاشورا گفت: باید ببینیم ما از امام حسین در آئین عزاداری چه بهره‎ای می‎بریم، سبک عزاداری‎های‎مان چیست و چقدر محتوا دارد، یکسری حرکت‎های غیرعقلانی که به نام امام حسین (ع) انجام می‎شود که اصلا جایز نیست ما باید امام حسین (ع) و نقش عاشورا را به دنیا معرفی کنیم.

ئن قلت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۹:۲۲
رویت هالهی نور و تایید آن از سوی برخی که تا آن زمان وجه مطلوبی داشتند که دیگه آخرش بود (163165)
آباندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۹:۲۲
خوب گفتی،حرف دل همه مخصوصا "جوونا"
آدم یه چیزایی میبینه که واقعا اگه یکم کم اراده باشه قید همه چیزو میزنه (163166)
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۹:۲۴
ماشالا تو عزاداری امام حسین قربونش برم یه کارایی میکنن بعد واسه تولدش اصلا به خاطر نمیارن کی هست!!!! (163169)
نبي ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۹:۳۵
جانا سخن اززبان ما مي گويي (163174)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۹:۳۷
جناب ناطق نوری باید بین مردم زندگی کنی تا ببینی این اعمال ابلهانه چه خدشه ای به اعتقادات مردم وارد کرده
تهاجم فرهنگی واقعی این است. (163176)
ارشد بیکار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۹:۴۳
«امام حسین بیشتر از آب، تشنه لبیک بود افسوس که بجای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.» دکتر شریعتی (163180)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۰۹:۵۷
البته بیشتر حرفشون غیر سیاسی بوده بهار جان
به جز قسمت مملکت را امام زمان مدیریت میکند
انقدر مهم نیست که میزینی تو خبرهای مهم صفحه ات (163192)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۴:۲۱
چیه بهت برخورد که گفتن دلقک و دنیا پرست (163426)
ضد عوامفریب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۰:۳۶
درست است

" یک مشت آدم دلقکِ دنیاپرست و عوام‎فریب مردم را گول میزنند."


درود بر شرف انسان راستگو و شجاع (163225)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۴:۳۴
حرفش تکذیب شده
خالی بندی بوده خبر
بهار حذفش کنی بهتره (163444)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۱:۱۵
اگر از اول برای منافع شخصی و سیاسی از مسائل دینی و اعتقادات مردم سوءاستفاده نمی شد این وضعیت پیش نمی آمد. (163247)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۱:۲۸
با اعتقادات مردم بازی کردن ولی هنوز محاکمه نشدن..... (163256)
یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۲:۳۰
آقای ناطق ! این مشکلات دقیقا از موقعی که شما و هم مسلکانتون در راس امور مملکتی و دینی مردم قرارداشتین پیش اومده . همون موقع که کوچکترین ایراد و یا حتی سوال از شما باعث بر هم خوردن اسلام میشد...! و مردم هم که روحانیت رو دور از دسترس دیدن رو آوردن به این مکاتب و همین مداحانی که امروز این حرفا رو میزنن... پس یادتون بیاد این مثل که از ماست که بر ماست..... (163299)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۲:۵۰
این خبر امروز توسط دفتر ناطق نوری تکذیب شد ! (163323)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۲:۴۱
معلومه که تمام مثبت منفی هاتون چشم بسته و از روی تعصب است . خبری دروغ منتشر و بلافاصله تکذیب شده ... این کجاش ناراحتتون کرده که منفی دادین ؟ چرا دوست دارین الکی خوش باشین و دروغ را بر راست و درست ترجیح بدین؟‏!‏ نکنه اینهم از نتایج اعتدال و تدبیرتان است؟‏!‏ (163889)
قربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۲:۵۲
اگر هم چنین حرفی را زده باشد ،حرف درستی بوده است .
مقایسه کنید میزان اعتقادات مذهبی جوانان را در قبل و بعد از انقلاب! (163324)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۳:۰۵
ضمن تشکر از سخنان خوب اقای ناطق، ولی باید اینو هم اشاره کرد که یکسری ها از بالادست به اینگونه اعمال خط می دادند تا خودشان هم مقدس شوند... (163336)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۴:۲۸
چطور شد اقای ناطق نطقشان باز شد؟؟ (163430)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۰۹
هر كه را إصرار حق أموختند، مهر كردند و دهانش دوختند (163821)
یک دلقک فریب خورده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۴:۵۲
وقتی تصاویر ایشان را در آن کاخ و ملک و املاک وسیع می بینی شگفت زده می شوی. درباره فایزه هاشمی شنیدیم که خوراک اسب های اسطبلش روزانه یک وانت هندوانه است. راستی آقای ناطق حال اسب های شما چطور است؟ (163476)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۸:۱۳
در طول 8 سال گذشته وقتی "یک مشت دلقک دنیاپرست عوامفریب" که تعیین نرخ بنزین را هم کار امام زمان میدانستند و پول یارانه را پول امام زمان میخواندند و ادعای هاله نور دور سرشان میکردند بزرگان حوزه یا سکوت کرده بودند یا حمایت میکردند و آنانکه مخالفت کردند هنوز هم در حبس و حصر هستند. (163635)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۱:۴۸
آخ قربون دهنت.... حرف ته دلمه (163857)
زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۹:۴۵
سلام به شدت اعتقادات جوانها به اسلام به خاطر استفاده ابزاری از دین کاهش یافته لطفا مسولین با اعتقادات ملی مذهبی ما بازی نکنند. (163726)
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۲:۵۶
بنده بعنوان یک مینودشتی واقعا خوشحال شدم که آقای ناطق نوری به شهرمان تشریف آوردند
اما یک موضوعی که ما فعالین سیاسی اصلاحطلب را رنجاند همراهی سید نجیب حسینی نماینده سابق مینودشت با ایشان هنگام حضور در مینودشت بود سید نجیب حسینی کسی است که در سال 88 از احمدی نژاد حمایت کرد و در انتخابات 92 نیز همزمان از ولایتی، قالیباف حمایت کرد و نیروهای ضعیف خود در شهرستان را به ستاد روحانی فرستاد ضمنا ایشان در سال 88 هاشمی و ناطق و خاتمی را فتنه گر می دانست و در همان سال علیه محسن هاشمی (مدیرعامل وقت مترو) اظهار نظر کرد این هم مدرکش:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8808120705 (163897)
اصغر
Germany
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۲۳:۳۳
فکر کنم از یک مشت خیلی بیشتر باشند این دلقکان پول پرست (163914)