به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۲۰۰۶۶۷

ملی‌پوشی که به خاطر بدهی کمانش را فروخت!

گروه ورزشی: دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند در کامپوند زنان گفت: همسرم به خاطر شرایط بد مالی و هزینه‌های سنگین زندگی مجبور شد کمانش را بفروشد تا بدهی‌هایش را پرداخت کند.
ملی‌پوشی که به خاطر بدهی کمانش را فروخت!
به گزارش ایسنا، پریسا براتچی  در پاسخ به این پرسش که با بازگشت اسماعیل عبادی به تیروکمان به عنوان مربی تیم کامپوند آیا شما و مجید قیدی تصمیمی برای بازگشت به تیم ملی دارید یا خیر؟ افزود: من خوشحالم فردی در راس تیم ملی قرار گرفته که ورزشکاری باتجربه بوده و همواره عملکرد موفقی داشته است، امیدوارم در عرصه مربیگری نیز موفق باشد.وی گفت: برای بازگشت به تیم ملی هرچند عبادی قبل از برگزاری انتخابی تیم ملی با من و مجید قیدی صحبت کرد و از ما درخواست کرد که در انتخابی شرکت کنیم اما فعلا به خاطر شرایط مالی برنامه‌ای برای بازگشت به تیم ملی نداریم. در حال حاضر از نظر مالی در شرایطی نیستیم که بدون دغدغه و با آرامش بخواهیم در تیم ملی تیر بزنیم.دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند تصریح کرد: من زمانی می‌توانم در تیم ملی با عشق تیر بزنم که دغدغه مالی نداشته باشم، وقتی این حضور درآمدی برای من ندارد با چه انگیزه‌ای می‌توانم در انتخابی شرکت کنم و وارد تیم ملی شوم.براتچی تصریح کرد: وقتی هزینه‌ی اردونشینی به حدی است که کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد چگونه می‌توانم با خیال آسوده تیر بزنم، بنابراین فعلا به این نتیجه رسیدم که از تیم ملی دور بمانم تا شرایط بهتر شود.وی گفت: همسرم به خاطر بدهی‌هایی که در شروع زندگی داشتیم مجبور شد کمانش را بفروشد تا بدهی‌های خود را پرداخت کند. الان هم از نظر مالی در شرایطی نیستیم که بخواهد کمان جدیدی بخرد تا وارد تیم ملی شود. شرایط فدراسیون نیز از نظر مالی خیلی مساعد نیست که بخواهد تجهیزات لازم را برای بازگشت کمانداران به تیم ملی فراهم کند.

عضو پیشین تیم ملی کامپوند اضافه کرد: در حال حاضر شرایط تیم کامپوند به حدی نامناسب است که فعلا کسی انگیزه کافی برای تیر زدن در تیم ملی را ندارد. امیدوارم عبادی بتواند با حضور خود در راس تیم ملی شرایط را به حالت اولیه بازگرداند و تیم ایران دوباره جایگاه خود را در دنیا پیدا کند.براتچی افزود: چون کامپوند المپیکی نیست این مساله سبب شده تا در حق کمانداران کامپوند اجحاف شود. البته چون اسماعیل عبادی خود قبلا ورزشکار این رشته بوده شرایط را بهتر درک می‌کند و قطعا برای بهبود جایگاه این رشته تلاش خواهد کرد.دارنده مدال طلای کاپ آسیا تایلند اظهار کرد: دغدغه مالی مانع بازگشت من و مجید قیدی به تیم ملی می‌شود، ما دوست داریم دوباره در تیم ملی تیر بزنیم اما شرایطمان از نظر مالی به گونه‌ای نیست که به راحتی چنین تصمیمی را بگیریم.وی در پایان تاکید کرد: قیدی به دلیل داشتن عناوین جهانی و آسیایی مدتی است که به دنبال استفاده از قانون استخدام قهرمانان و مدال‌آوران در وزارت ورزش و جوانان است که البته هنوز به نتایج مثبتی دست پیدا نکرده و در حال پیگیری این موضوع است. امیدوارم زودتر کار استخدام وی در وزارت ورزش به سرانجام برسد تا حدودی ازاین طریق بر مشکلات مالی خود غلبه کنیم.