به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۲۰۰۷۴۱

فهرست جدیدترین رمان‌های پرفروش هفته

گروه فرهنگی: فهرست جدید هفتگی آثار داستانی نشریه نیویورک‌تایمز درحالی منتشر شد که کتاب‌های جنایی نویسندگانی همچون «جی . دی راب» و «جاناتان کلرمن» در بین پنج اثر پرفروش دیده می‌شود.
فهرست جدیدترین رمان‌های پرفروش هفته
به گزارش ایسنا، در صدر فهرست جدید رمان‌های پرفروش نشریه نیویورک‌تایمز همچون هفته گذشته رمان «غبار آمریکایی» نوشته‌ «جنین کامینز» ‌قرار دارد. این رمان که انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت، داستان زنی مکزیکی از طبقه متوسط را روایت می‌کند که پس از کشته‌ شدن همسر خبرنگارش و دیگر اعضای خانوده‌اش توسط یک باند مواد مخدر در مکزیک، به‌همراه پسر هشت‌ساله‌اش به سمت مرز مکزیک و ایالات متحده فرار می‌کند.
آخرین ماجرای جک ریچر در صدر رمان‌های پرفروش نیویورک تایمز
منتقدان این رمان معتقدند، «غبار آمریکایی» تصویری ناآگاهانه از مکزیک به مخاطب ارائه می‌دهد که به واسطه آن به کلیشه‌های سابق درباره این کشور نیز دامن زده می‌شود.در جایگاه دوم این فهرست اما رمان «مرگ طلایی» نوشته «جی دی راب» قرار دارد. «مرگ طلایی»‌ که پنجاهمین جلد از سری رمان‌های «‌در مرگ» ‌این نویسنده محسوب می‌شود، داستان «ایو دالاس» کارآگاه جنایی را روایت می‌کند که این‌بار درباره پرونده قتلی که توسط سلاحی مخوف و انگیزه‌ای نامشخص صورت گرفته تحقیق می‌کند.رمان «رودخانه پرپیچ و خم» نوشته «داگلاس پرستون»‌ و «لینکولن چایلد» نیز این هفته جایگاه سوم را از آن خود کرده است. «رودخانه پرپیچ و خم» که نوزدهمین جلد از سری کتاب‌های «مامور پندرگست» محسوب می‌شود داستان چالش‌برانگیزترین پرونده‌ای را که «پندرگست» تاکنون با آن مواجه شده است بیان می‌کند.اما رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته «دلیا اوئنز» که برای هفته‌های متوالی در این فهرست حضور داشت این هفته نیز در جایگاه چهارم به چشم می‌خورد. این هفتاد و پنجمین هفته حضور «‌اوئنر» در این فهرست است.دیگر رمان تازه‌وارد این فهرست «موزه آرزوها» نوشته‌ «جاناتان کلرمن»‌ است که در رتبه پنجم دیده می‌شود. این کتاب که سی و پنجمین جلد از سری کتاب‌های «‌الکس دل‌اور» است، داستان تحقیق یک روانشناس و یک کارآگاه درباره قتل چهار قربانی کشف‌شده در ماشین را روایت می‌کند.