به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۲۰۰۸۹

انگلیس هم از مرکل جاسوسی کرده است!

گروه بين​الملل: اسناد افشا شده از سوی مقاطعه‌کار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا نشان می‌دهد، سازمان جاسوسی انگلیس در حال اداره یک شبکه از «پست‌های جاسوسی الکترونیک» در نزدیکی پارلمان آلمان و دفتر آنگلا مرکل است.
انگلیس هم از مرکل جاسوسی کرده است!
 به گزارش خبرگزای رویترز، اسناد افشا شده آژانس امنیت ملی آمریکا به همراه تصاویری هوایی و اطلاعاتی درباره فعالیت‌های جاسوسی گذشته در آلمان این مساله را مشخص می‌کند که انگلیس در حال اداره پایگاه شنود مکالمات در داخل پارلمان آلمان و دفتر آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان است و از تجهیزات پیشرفته و با تکنولوژی بالا بر روی پشت‌بام سفارت انگلیس در برلین استفاده می‌کند. روزنامه ایندیپندنت نوشت، این عملیات جاسوسی که توسط مقر ارتباطات دولت لندن در ساختمان‌های دیپلماتیک در سراسر جهان برای رهگیری کشورهای میزبان صورت می‌گیرد، توسط آمریکا و سایر شرکای انگلیس در حال انجام است.

روزنامه گاردین در گزارش روز شنبه خود نوشت، آژانس‌های جاسوسی در سراسر غرب اروپا با یکدیگر به انجام نظارت گسترده بر ترافیک داده‌های اینترنتی و مکالمات تلفنی در آلمان خشم گسترده از آمریکا به خاطر اتهامات مبنی بر شنود مکالمات تلفن همراه مرکل توسط آژانس امنیت ملی آمریکا به وجود آمده است.
مرجع : ايسنا

يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۳:۲۱
آلمان هم جاسوسي انگليس و آمريكا را مي‌كند، اصلاً مگر مي‌شود كشوري جاسوس نداشته باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين‌ها همش بازي است، بازي‌هايي كه ما سر در نمي‌آوريم، مسائل بديهي را تبديل به مبهمات مي‌كنند. (163353)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ۱۹:۳۵
به قول زنگنه عزیزانتظار صداقت در سیاست برابر با حماقت است (163714)