به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۲۰۰۹۰۰

تحولی‌در‌دنیای‌مدیریت با‌نرم‌افزار‌حضور‌و‌غیاب دینگ

گروه فناوری: قبل از ساخت نرم افزار حضور و غیاب، ورود و خروج کارمندان در دفاتر ثبت می‌شد و کارمندان در این دفاتر ساعت ورود و خروج خود را وارد می‌کردند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، در اغلب سازمان‌ها از نرم افزار حضور و غیاب تحت وب استفاده می‌شود که امکانات و مزایای زیادی دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی آن‌ها بپردازیم.
تحولی‌در‌دنیای‌مدیریت با‌نرم‌افزار‌حضور‌و‌غیاب دینگ
امکانات سیستم حضور و غیاب آنلاین دینگ
نرم افزار حضور و غیاب این امکان را به مدیران می‌دهد که پارامترهای کارکرد کارکنان را کنترل کنند، این پارامتر‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:
- میزان کارکرد
- غیبت
- مرخصی
- مأموریت
- اضافه ‌کاری و...
این سیستم باعث می‌شود که نظارت مدیران بر روی کارمندان بیشتر شده و از کم کاری‌های احتمالی کاسته شود همچنین کارکنان از اینکه حقی از آن‌ها ضایع نمی شود اطمینان خاطر دارند و نگران ثبت نشدن ورود و خروج و مرخصی و... نیستند.

نرم افزار حضور و غیاب چه قابلیت‌هایی دارد؟
 اغلب کارمندان نسبت به دستگاه‌های حضور و غیاب نگاه مثبتی نداشتند و فکر می‌کردند نصب آن‌ها به معنای عدم اعتماد مدیران به کارمندان است اما این روزها کارمندان هم به مزایای آن برای خود پی برده اند و از استفاده آن استقبال می‌کنند. برخی از پارامتر‌هایی که نرم افزار حضور و غیاب ثبت می‌کند عبارت اند از:
•    میزان مرخصی کارکنان
•    تعیین کارکرد دقیق
•    ماموریت و اضافه کاری
•    شیفت‌های کاری
•    تقویم کاری

مزایای نرم افزار حضور و غیاب دینگ
با وجود سیستم حضور و غیاب در سازمان، مدیران به راحتی می‌توانند در هر لحظه ای که تمایل دارند، انواع گزارشات را از کارکرد کارکنان بگیرند و حقوق و دستمزد آن‌ها را در کمترین زمان محاسبه کنند.
همچنین با استفاده از این سیستم، امکان تقلب و دستکاری در ساعت‌های ورود و خروج برای هیچ فردی مقدور نمی باشد و مدیریت و پرسنل هر دو از صحت زمان‌های ثبت شده در سیستم حضور و غیاب اطمینان دارند.
پیاده سازی سیاست‌های منابع انسانی به سادگی صورت می‌گیرد و کارهای کارکنان منابع انسانی سبک تر شده و امکان تمرکز بر روی وظایف مهم تر برای آنان فراهم می‌باشد.
نرم افزار حضور و غیاب دینگ قابلیت‌های تعریف و ویرایش شیفت‌های کاری، تعریف انواع مرخصی‌های روزانه و امکان تعریف انواع مأموریت‌های روزانه را دارد.

از همه مهم تر اینکه نرم افزار حضور و غیاب دینگ هزینه پایین تری نسبت به دستگاه‌های حضور و غیاب دارد و امکان خطای آن کمتر است.
نصب نرم افزار در کمتر از چند دقیقه صورت می‌گیرد و استفاده از آن بسیار ساده و راحت است.
سامانه حضور و غیاب دینگ با پیشگیری از هدر رفتن سرمایه‌های سازمان و با محاسبات دقیق، به عملکرد کارکنان نظم داده و با جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی، عملکرد کارکنان و در نهایت سازمان را به میزان قابل توجهی ارتقا می‌دهد پس نباید تهیه نرم افزار حضور و غیاب را به عنوان هزینه‌های جانبی سازمان در نظر گرفت زیرا پس از گذشت مدت زمان کم، تاثیرات مثبت این نرم افزار را روی شرکت یا سازمان خود مشاهده خواهید کرد.
برای مشاوره و یا آشنایی بیشتر با سایر امکانات نرم افزار حضور و غیاب دینگ به (https://dingontime.com/ ) مراجعه کنید.