کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئال متوقف شد، اما صدرنشین ماند

28 بهمن 1398 ساعت 12:19

گروه ورزشی: هفته بیست و چهارم رقابت‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا با تساوی رئال مقابل سلتاویگو به اتمام رسید.


در نخستین دیدار هفته بیست و چهارم لالیگا دو تیم والنسیا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.در این بازی ابتدا میهمان با گل یورنته در دقیقه ۱۵ پیش افتاد، اما پائولیستا در دقیقه ۴۰ بازی را  به تساوی کشاند. سه دقیقه بعد توماس پارتی با زدن گل دوم، اتلتیکو را پیروز به رختکن فرستاد. در نهایت هم میزبان با گل کوندوگبیا در دقیقه ۵۹ بازی را مساوی کرد تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.بارسلونا این هفته در ورزشگاه نیوکمپ میزبان ختافه بود که در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه خفیف ۱-۲ این تیم را شکست داد. در این دیدار بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد، اما برعکس جریان بازی ختافه با نیوم به گل رسید، اما داور بازی پس از بازبینی گل با VAR ، این گل را مردود اعلام کرد. در دقیقه ۳۳ گریزمان با پاس زیبای مسی، بارسا را به گول نخست رساند و تیمش را پیش انداخت. ۶ دقیقه بعد روبرتو تیمش را به گل دوم رساند ونیمه نخست با همین دو گل به سود بارسا به پایان رسید.در نیمه دوم این دیدار ختافه بازی متفاوتی ارائه داد و چندین بار تا باز کردن دروازه بارسا پیش رفت، اما درخشش تر اشتگن باعث شد دروازه این تیم بسته بماند.در دقیقه ۶۶، آنخل رودریگز دروازه بارسا را باز کرد و این بازی در نهایت با حساب دو بر یک به سود شاگردان ستین تمام شد.
تیم‌های رئال مادرید و سلتا ویگو این هفته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا در دقیقه ۷ سلتا ویگو روی اشتباه خط دفاع حریف با گل سمولوف روس از حریف پیشی گرفتند. در ادامه توپ و میدان در اختیار بازیکنان رئال قرار گرفت، اما شاگردان زیدان هر چه زدند به در بسته خوردند تا نیمه اول بازنده به رختکن بروند.با شروع نیمه دوم اما شدت فشار حملات رئال جواب داد و این تیم سرانجام در دقیقه ۵۲ روی یک حرکت تیمی توسط تونی کروس به گل مساوی دست پیدا کرد.چند دقیقه بعد و در دقیقه ۶۵ بازیکنان رئال توسط ادن هازارد صاحب یک ضربه پنالتی شدند. سرخیو راموس، کاپیتان رئال هم این ضربه را تبدیل به گل کرد تا تیم زیدان باخت را با بردی شیرین عوض کند.اما این پایان کار نبود زیرا در دقیقه ۸۶ تعویض طلایی سلتا ویگو، سانتی مینا یک بار دیگر روی اشتباه خط دفاع رئال موفق شد گل تساوی‌بخش سلتا را وارد دروازه رئال کند تا شاگردان گارسیا با دست پر و کسب یک امتیاز در مقابل صدرنشین لیگ برنابئو را ترک کنند.رئال با کسب این تساوی ۵۳ امتیازی شد و با یک امتیاز بییشتر از بارسلونا به صدرنشینی‌اش جدول صعود کرد و با ۲۱ امتیاز به رده هفدهم رسید.
نتایج کلی بازی‌های هفته بیست و چهارم:
والنسیا  ۲  اتلتیکو مادرید  ۲
مایورکا  ۱  آلاوز  ۰
ویارئال  ۲  لوانته  ۱
بارسلونا  ۲  ختافه  ۱
گرانادا  ۲  وایادولید  ۱
سویا  ۲  اسپانیول  ۲
لگانس  ۰  بتیس  ۰
بیلبائو  ۰  اوساسونا  ۱
رئال مادرید  ۲  سلتا ویگو  ۲
دیدار تیم‌های ایبار و سن‌سباستین نیز برگزار نشد.
جدول رده‌بندی
۱- رئال مادرید، ۵۳ امتیاز
۲- بارسلونا، ۵۲ امتیاز
۳- ختافه، ۴۲ امتیاز
۴- اتلتیکو مادرید، ۴۰ امتیاز، تفاضل گل ۸
۵- سویا، ۴۰ امتیاز، تفاضل گل ۶


کد مطلب: 201025

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/201025/رئال-متوقف-اما-صدرنشین-ماند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir