به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۲۰۱۱۱۲

قتل زن پولدار با وسوسه سرقت طلاهایش

گروه حوادث: سرایدار مجتمع مسکونی که با انگیزه سرقت طلا‌های زن پولدار او را به اتاقک سرایداری کشانده و به قتل رسانده بود، بعد از قتل جسد را در باغچه مجتمع دفن کرد. متهم روز گذشته در دادگاه سناریوی جدیدی را مطرح کرد.
قتل زن پولدار با وسوسه سرقت طلاهایش
ششم شهریور ۹۷، خبر مفقود شدن زن ۵۵ ساله به نام فهیمه توسط همسرش به ماموران پلیس اطلاع داده شد. تحقیقات برای یافتن ردی از زن میانسال در حالی ادامه داشت که ماموران در بررسی دوربین‌های مدار بسته محل سکونت فهیمه به این نتیجه رسیدند که او از مجتمع مسکونی خارج نشده بود.ماموران در ادامه تحقیقات به سرایدار افغان مظنون شدند و او را تحت بازجویی قرار دادند. مرد سرایدار به نام نقیب بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود و پرده از راز قتل فهیمه برداشت و گفت: از مدتی قبل فهیمه را می‌شناختم و می‌دانستم که او زن پولداری است.
وسوسه سرقت طلا‌های او باعث شد نقشه قتلش را طراحی کنم. روز حادثه وقتی او را دیدم که تنهایی داشت از مجتمع خارج می‌شد، موقعیت را برای اجرای نقشه‌ام مناسب دیدم و او را به بهانه‌ای به اتاقک سرایداری کشاندم و سرش را چند بار به زمین کوبیدم. وقتی مطمئن شدم که نفس نمی‌کشد، جسدش را پنهانی در باغچه مجتمع دفن کردم.با اعتراف متهم پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و روز گذشته رسیدگی به پرونده با ریاست قاضی محسن زالی انجام شد. در ابتدای جلسه رسیدگی، چهار فرزند فهیمه به عنوان اولیای دم تقاضای قصاص قاتل مادرشان را کردند.سپس متهم در دفاع از خود گفت: اتهام قتل را قبول ندارم. من ۱۷ سال سرایدار ساختمان بودم و دوستان زیادی در آن مجتمع داشتم. روز حادثه یکی از دوستانم به من گفت فهیمه را برای سرقت اموالش به قتل رسانده و با دست به باغچه اشاره کرد و گفت جسدش را آنجا دفن کرده‌ام. من بعد از دستگیری تحت فشار اعتراف دروغین به قتل کردم.قاضی خطاب به متهم گفت:، اما مقداری از اموال سرقتی در اتاقک تو کشف شد.متهم ادعا کرد: دوستم آن‌ها را به من سپرده بود که برایش نگه دارم.پس از دفاعیات متهم، قضات دادگاه ختم جلسه دادرسی را اعلام کرده و برای صدور رای وارد شور شدند.
برچسب ها: قتل حوادث