به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۰۱۱۶۰

قاسمی: ننگ بر من که با ۴لیتر بنزین خودم را جلوی مجلس آتش نزدم!

گروه سیاسی: سعید قاسمی - سخنران جنجالی طیف تندرو اصولگرا- در یک همایش انتخاباتی گفت: مردم مسیر این مجلس را تغییر دهند.
قاسمی: ننگ بر من که با ۴لیتر بنزین خودم را جلوی مجلس آتش نزدم!
به گزارش فارس، سعید قاسمی در همایش یك لیست انتخاباتی در مجتمع فرهنگی عرفان تهران، گفت: گام دوم انقلاب اسلامی مصادف با چند جریان بزرگ بود که آخرین آن شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس محسوب می‌شود؛ در زمان تشییع پیکر حاج قاسم جوشش خونی در کشور به وجود آمد و مطالبات مردم از مسئولان زیر تابوت شهدای محور مقاومت، انتقام سخت از آمریکایی‌ها بود.

وی تأکید کرد: ریل‌گذاری که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برای جمهوری اسلامی انجام شد متأسفانه توسط جماعتی احمق در طول این ۴۱ سال اخیر تغییر داده شده است چرا که خائنین فرکانس خود را با فرکانس آمریکایی‌ها و غرب تنظیم کرده بودند. نمایندگان مجلس باید ریل انقلاب را به مسیر اصلی‌اش بازگردانند.
قاسمی افزود: مجلس اگر در مسیر اصلی خود بود وضعیت محرومان کشور در سرپل‌ذهاب، مکران و مسجدسلیمان که منطقه‌ای نفت‌خیز است اینگونه نمی‌شد. مردم باید نمایندگانی را که به برجام رأی داده و معتقد به اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ هستند را پیدا کرده و از آنها پاسخ بخواهند. FATF مبانی تروریسم را از دید خودش تعریف می‌کند در حالیکه طبق همین کنوانسیون قاسم سلیمانی را باید تحویل می‌دادیم.

وی افزود: وقتی وزیر خارجه کشورمان پیش از چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی خواستار مذاکره با آمریکا شده است مجلس انقلابی باید ورود کرده و پاسخ محکمی را به محمدجواد ظریف می‌داد.  متأسفانه تفکرات مجلس فعلی نئولیبرالیستی است؛ ننگ بر من که با چهار لیتر بنزین خودم را جلوی مجلس آتش نزدم.
وی افزود: اگر مردم زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی گریه کردند بهتر است بدانند که من پنج سال پیش جلوی سفارت عربستان و در پی تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده گریه کردم.

قاسمی افزود: رفراندوم واقعی در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی رخ داد و اگر این مراسم ۴۰ شب دیگر ادامه می‌یافت وضعیت همین بود. قاسم سلیمانی برای دیپلماسی و مذاکره شهید نشد؛ مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب حضرت روح‌الله و مکتب فقر و غنا است. نمایندگان مجلس باید وکیل مردم باشند و برهمین اساس باید یقه مدیران و مسئولین دولتی را بگیرند. متأسفانه ما از مجلس دهم قال الصادق و قال الباقر هم نشنیدیم لذا باید مردم مسیر این مجلس را تغییر دهند.
برچسب ها: سعید قاسمی